zoomit

ویژه‌برنامه زنده زومیت؛ هرآنچه از آیفون ۱۵ و مراسم Wonderlust می‌دانیم [به پایان رسید]

ویژه‌برنامه زنده زومیت؛ هرآنچه از آیفون ۱۵ و مراسم Wonderlust می‌دانیم [به پایان رسید]

تب‌و‌تاب برای رونمایی آیفون ۱۵ به بالاترین حد رسیده است و آخرین شایعه‌ها به فریم تیتانیومی، پردازنده‌ سه نانومتری و کاهش حاشیه‌ی نمایشگر در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اشاره دارند. از طرفی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس با ناچ خداحافظی می‌کنند و به استقبال داینامیک آیلند می‌روند.

مراسم Wonderlust اپل محفل رونمایی مدل‌های جدید اپل واچ و ایرپاد نیز خواهد بود. به باور افشاگران، این دو محصول تغییر بزرگی تجربه نمی‌کنند و تا حد زیادی مشابه نسل فعلی هستند.

تماشای پخش زنده در آپارات

نیوزلن در آستانه‌ی مراسم جدید اپل، ویژه‌ی برنامه‌ی زنده برای شما تدارک دیده است تا هرآنچه را که از آیفون ۱۵ و سایر محصولات جدید اپل می‌دانیم، با یکدیگر مرور کنیم. در ویژه‌‌برنامه‌ی «زوم‌گپ ۲» به مواردی مثل مشخصات فنی، قیمت گوشی آیفون ۱۵ و تفاوت با نسل قبل می‌پردازیم.

کنفرانس مطبوعاتی Wonderlust سه‌شنبه‌شب برگزار می‌شود. در این مراسم سرانجام خواهیم فهمید که شایعات افزایش قیمت گوشی آیفون در نسل جدید صحت داشته‌اند یا اپل همچنان گوشی‌هایش را بدون تغییر قیمت روانه‌ی بازار می‌کند.

نیوزلن این ویدیو را با حمایت میزبان‌فا، باکیفیت‌ترین هاستینگ کشور و تنها دارنده‌ی مالکیت کامل تمام تجهیزات میزبانی در ایران، به شما تقدیم می‌کند. میزبان‌فا، سرویس آسمان آبی را نیز ارائه می‌دهد که راهکاری جامع برای ایجاد تحولی عظیم در سرعت، سئو و پیشرفت سایت شما است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا