کسب و کار

راز محبوبیت ژرمن شپرد بلک فیس

—————- رپرتاژ آگهی —————–

 

چرا ژرمن‌های بلک فیس طرفداران بیشتری دارند ؟

ژرمن شپرد، نژاد پرطرفدار و شجاع سگ‌های آلمانی، دارای زیباترین و جذاب‌ترین خصوصیات ظاهری در میان نژادهای مختلف سگ است؛ از خصوصیات محبوب این نژاد تربیت‌پذیری، بالا بودن هوش و قدرت بدنی بالایی است که در این گونه خاص از سگ‌ها دیده می‌شود؛ همین عامل سبب افزایش محبوبیت آن‌ها در میان افرادی که به حیوانات علاقه‌مند هستند شده است؛ از طرف دیگر باتوجه به هوش بالایی که این سگ دارد، می‌توان انسان را در انجام فعالیت‌های زیادی یاری کند.
ژرمن‌های بلک، یکی از انواع گونه‌های اصیل ژرمن شپرد هستند که گاهی آن‌ها را با سگ‌های مرکب از دو نژاد اشتباه می‌گیرند و برخی معتقدند که ژرمن شپردهای سیاه اصیل نیستند اما خلاف این مطلب از لحاظ علمی ثابت و تائید شده است؛ ژرمن‌های بلاک به دلیل رنگ سیاهی که موها و بدنشان دارد، همواره نسبت به دیگر سگ‌های هم‌نژاد خود با رنگ‌های متفاوت، زیباتر به نظر رسیده‌اند؛ شاید دلیل این امر، جسور و قدرتمندتر دیده شدن سگ‌های سیاه ژرمن است؛ در ادامه بیشتر در رابطه با سگ‌های بلک فیس ژرمن شپرد خواهید خواند.
 

بارزترین خصوصیات ظاهری ژرمن‌های بلک فیس

یکی از ویژگی‌های اصلی ژرمن‌های بلک، سیاه بودن آن‌ها در تمام طول عمر خود است، این یعنی امکان ندارد که ژرمن شپرد بلک در هنگام تولگی رنگ دیگری بوده باشد؛ برخی‌ها بر این باورند که ژرمن‌های بلک اصیل نیستد اما درواقع آن‌ها نژادی آلمانی و اصیل از سگ‌های ژرمن هستند که از آمیزش دو ژرمن شپرد بلک حاصل‌شده‌اند؛ ناگفته نماند که امکان دارد یک توله ژرمن بلک، از ژرمن‌های قهوه‌ای یا حنایی نیز به وجود آمده باشد.
 

تمامی خصوصیات یک ژرمن شپرد اصیل، در سگ‌های ژرمن بلک به‌وضوح دیده می‌شود؛ هوش بالایی که دارد، این سگ را مناسب برای فعالیت در امور پلیس و انجام فعالیت‌های مربوط به شهرداری، محافظت از حیوانات، منازل، و دیگر مکان‌ها می‌کند؛ عمر این نوع از سگ‌های ژرمن، به‌طور میانگین ۱۱ سال است و بسته به نوع فعالیت بدنی و تغذیه تا ۱۳ سال نیز می‌رود.
باتوجه به موهای سیاهی که ژرمن‌های بلک صاحب آن هستند، بیشتر مورد تائید صاحبان و افراد قرار می‌گیرند و همین عامل باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس آن‌ها شده است؛ ژرمن‌های بلک بیشتر از هر چیزی نگهبان‌های خوبی هستند و شاید تنها ضعف آن‌ها اختلالات دیسک کمر باشد که با تغذیه مناسب می‌توان به‌راحتی از آن جلوگیری کرد؛ اگر شما نیز صاحب یکی از ژرمن‌های بلک فیس هستید و یا قصد خرید یک توله ژرمن بلک را دارید، نکاتی را در رابطه با تربیت و نگهداری آن در ادامه مطالعه فرمایید.
 

مهم‌ترین نکات در تغذیه سگ‌های ژرمن شپرد بلک فیس

یکی از موارد مهمی که در تربیت و قدرت جسمی سگ‌های ژرمن تأثیر دارد تغذیه کامل و مناسب آن‌ها است که دانش خاصی را می‌طلبد؛ وعده‌های غذایی ژرمن‌های بلک بسته به گروه سنی‌های مختلف این نوع سگ، متفاوت است و تفاوت‌های حساسی که دارد، نتایج مهمی در سلامت سگ ایجاد می‌کند؛ در ادامه در رابطه به تغذیه ژرمن‌های بلک با سن مختلف بیشتر خواهید خواند.
ژرمن‌های بلک در ابتدای تولد، به وعده‌های غذایی بیشتری نیاز دارند و در روز باید چهار وعده تغذیه مناسب داشته باشند؛ اما این مقدار به‌مرور با بزرگ شدن توله‌ها کاهش می‌یابد؛ این یعنی توله‌ها هرچه بزرگ‌تر می‌شوند وعده‌هایی کمتری غذا نیاز دارند به‌گونه‌ای که یک ژرمن بلک بالغ در روز دو وعده غذایی نیاز دارد که البته این دو وعده باید شامل تمامی مواد موردنیاز بدن این نژاد باشد.
باتوجه به نکات ریزی که در تغذیه این نژاد سگ وجود دارد، بهتر است که شما با استفاده از غذاهای آماده‌ای که در پت شاپ به فروش می‌رسد، سگ خود را تغذیه کنید؛ چراکه شما هرچقدر هم حرفه‌ای و دقیق باشید، بازهم مقدار دقیق نیازهای سگ خود را به موادی مانند پروتئین، چربی، فیبر و دیگر مواد موردنیاز برای  رشد را نمی‌توانید به‌درستی تشخیص دهید بنابراین غذای سگ خود را از پت‌ شاپ‌های نام‌آشنا و معتبر تهیه کنید؛ در ادامه به تمامی دغدغه‌های شما در خرید غذای سگ پاسخ خواهیم داد.
 

بزرگ‌ترین پت شاپ عرضه‌کننده غذای ژرمن شپرد بلک فیس
پت شاپ‌ها، بازار لوازم بهداشتی و غذایی حیوانات خانگی هستند و این روزها که داشتن حیوانات خانگی نسبت به گذشته رواج بیشتری یافته است، همین عامل سبب رونق پت شاپ‌ها در سطح کشور شد اما تنوع محصولات پت شاپ‌های مختلف انتخاب را برای صاحبان حیوانات خانگی سخت کرد؛ اگر به دنبال خرید از یک پت شاپ با سابقه درخشان هستید، در ادامه بیشتر در رابطه با ثمین پت مطالعه فرمایید.
ثمین پت یکی از فروشگاه‌های بزرگ با پیشینه درخشان است که انواع لوازم موردنیاز شما برای تربیت حیوانات خانگی را با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهد و با فروش غذاهای خشک و کنسروی، شما را از تأمین غذا برای حیوانات خانگی بی‌نیاز می‌کند؛ اگر مایل هستید تا بیشتر با محصولات ثمین پت آشنا شوید، فهرستی را که در ادامه مشاهده می‌کنید مطالعه فرمایید.
     – باکیفیت‌ترین لوازم برای شست‌و‌شوی حیوانات خانگی از جمله سگ‌های ژرمن شپرد
     – 
فروش اقلامی از قبیل برس برای شانه موهای حیوانات، ناخن‌گیر و…
     – فروش قلاده‌های مختلف و درجه‌یک
     – تنوع غذایی برای انواع حیوانات خانگی از جمله فروش غذای انواع نژاد سگ و گربه‌های خانگی و…

این‌ها تنها بخشی از محصولات عرضه‌شده توسط ثمین پت است؛ توصیه می‌شود اگر قصد خرید توله ژرمن شپرد را دارید و یا اگر صاحب یکی از ژرمن شپردهای بلک فیس اصیل هستید، حتما سری به فروشگاه ثمین پت بزنید و با فراهم کردن غذاهای مختلف حیوانات، نتایج رشد و سلامت سگتان را مشاهده فرمایید.
جهت تماس با ثمین پت و دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع ملزومات حیوانات خانگی یا تهیه نژاد ژرمن شپرد میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید :
تلفن تماس  ۵ رقمی ویژه :
۰۳۱۳۳۰۳۲
آدرس وب سایت :
http://saminpet.com/
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا