نرم افزار

دیلویت پلتفرم جدید تشخیص و پاسخ‌دهی به تهدید سایبری SaaS را راه‌اندازی می‌کند

دیلویت پلتفرم جدید تشخیص و پاسخ‌دهی به تهدید سایبری SaaS را راه‌اندازی می‌کند

شرکت دیلویت یک پلتفرم جدید تشخیص و پاسخدهی به تهدید را برای مشتریان سازمانی عرضه کرد.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از اسلش‌گیر، این غول سرویس‌های حرفه‌ای گفت که این جدیدترین راه‌کار افزوده شده به پروتفوی امنیت سایبری «تشخیص و پاسخ بسط‌یافته مدیریت‌شده» (MXDR) نامیده می‌شود، که یک پلتفرم نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) برای «عملیات‌های امنیتی انعطاف‌پذیر، مبتنی بر تکنولوژی و توان انسانی» است.
 
هدف این راهکار MXDR SaaS فراهمسازی یک مجموعه «یکپارچه، واحد، ترکیب‌پذیر و مدولار مدیریت‌شده برای تشخیص و پاسخ» به مشتریان، شامل قابلیت‌های تشخیص، پاسخدهی و اصلاح تهدید است.
 
بارهای کاری امنیت ابری، سیستم‌های مدیریت هویت اعتماد-صفر، تهدیدات داخلی، مدیریت سطح حمله و آسیب‌پذیری، و همچنین مدیریت لاگ و تحلیلی در این مجموعه گنجانده می‌شوند.
 

دیلویت پلتفرم جدید تشخیص و پاسخ‌دهی به تهدید سایبری SaaS را راه‌اندازی می‌کند

مراکز عملیات امنیتی در آمریکا و مراکز احرازهویت‌شده FedRAMP در سراسر جهان این سرویس را به صورت ۲۴/۷ در ۳۶۵ روز سال مدیریت می‌کنند.
 
بنا بر اعلام دیلیوت، MXDR ابتدائاً توسط شرکت‌های AWS، CrowdStrike، Exabeam، Google Cloud Chronicle، ServiceNow، Splunk و Zscaler عملیاتی‌سازی شده بود. با ادامه تکامل خط تولید MXDR، فروشندگان بیشتری در آن مشارکت خواهند کرد.
 
کرت اوبلی، مدیر MXDR  در دیلیوت، گفت: «با توجه به افزایش تناوب، پیچیدگی و اثرگذاری تهدیدات، سازمان‌های پیشرو در حال لحاظ نمودن رویکردهای خلاقانه و واگرایی هستند که پیشدستانه علیه مهاجمان وارد عمل شوند، و در عین حال تمهیدات دفاعی حول مهمترین دارایی‌هایشان را تقویت کنند. ولی هزینه و پیچیدگی تثبیت، ساخت و نگهداری چنین زیرساخت امنیت سایبری در درون سازمان ممکن است بالا باشد».
«ما MXDR را برای این طراحی کردیم که برای مشتریانمان امکان دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از قابلیتهای کاملا پیشرفته را فراهم بیاوریم که با نیازهای کنونی و آتی آنها همخوانی داشته باشد».

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا