وب ايرانی

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF) در تاریخ ۱۲ مرداد در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

به گزارش نیوزلن از دبیرخانه دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF)، این رویداد که روز ۱۲ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، به همت کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا با محوریت پنج موضوع شاخص وب فارسی اعم از کارآفرینی، کسب و کارهای اینترنتی، امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب و فناوری‌های مالی برگزار می‌شود.

در این دوره بیش از ۱۶ سخنران از حوزه‌های مختلف حضور دارند و تلاش شده است با کاهش میزان زمان سخنرانی‌ها، افزایش قابل توجهی بر روی تعداد سخنران‌ها انجام شود تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت برای بیان عقیده ها و نظرات مختلف، سطح علمی اجلاس با رشد قابل توجهی مواجه شود.
این دوره از اجلاس در راستای پنج محور حیاتی و کلیدی وب فارسی یعنی طراحی و توسعه، کارآفرینی، فناوری‌های مالی (فینتک)، امنیت سایبری و کسب و کارهای اینترنتی و با سخنرانی افراد سرشناس و متعددی از حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود. لازم به توضیح است این دوره از رویداد شاهد سخنرانی افراد متعدد و بیشتری نسبت به دوره اول خواهید بود.
اجلاس توسعه‌‌دهندگان وب فارسی با دعوت و حضور همزمان دو بخش دولتی و خصوصی ادامه مسیر خواهد داد و بنا دارد همچون گذشته این دو اقلیم دور افتاده از یکدیگر را کمی نزدیک‌تر کند تا زمینه را برای گام‌های بعدی توسط «کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی» و سایر دست‌اندرکاران هم‌نظر مهیا سازد.

برای حضور در این رویداد با توجه به محدودیت ثبت‌نام، فرصت زیادی باقی نیست و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات دقیق از رویداد و مشاهده اطلاعات و اسامی سخنرانان رویداد می‌توانند به وب‌سایت اجلاس به نشانی www.PWCONF.ir مراجعه کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا