موبايل

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

—————- رپرتاژ آگهی —————–

شرکت هوآوی طی یک رویداد آنلاین در روز یکشنبه ۲۹ خرداد، جدیدترین محصولات خود در بازار ایران را معرفی و مورد بررسی قرار داد. این رویداد که به صورت آنلاین و از پلتفرم‌های آپارات و شبکه اجتماعی رسمی هوآوی در ایران پخش شد، به معرفی جدیدترین محصولات از گوشی‌های سری P، یک گوشی میان‌رده از سری nova و ساعت هوشمند اختصاص داشت. همچنین هوآوی برای یک بازه ۳ ساعته بعد از این رویداد طی یک فروش فوق‌العاده، تعدادی از این محصولات را با تخفیف ویژه ثبت سفارش کرد.
 

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در ابتدای این مراسم بابک فیاض قائم مقام بخش موبایل هوآوی در ایران به معرفی این محصولات جدید پرداخت.
وی علاوه بر معرفی مختصر گوشی‌های P50، P50 Pocket و nova Y70 و ساعت هوشمند Watch Fit 2، دقایقی را به صحبت درباره اکوسیستم هوآوی با کد ۱+۸+N پرداخت. این کد اشاره به عدد ۱ یعنی گوشی موبایل به عنوان عضو اصلی و هسته مرکزی اکوسیستم دارد. اولین علامت ریاضی + به نمایندگی از Huawei Share برای اتصال بدون مرز بین محصولات مختلف هوآوی است و عدد ۸ به معنای ۸ دسته کالایی مختلف هوآوی از جمله لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و هندزفری‌ که به گوشی شما متصل خواهند شد. دومین علامت + نماینده محصولات شبکه ۴G و ۵G پیشرفته هوآوی بوده و حرف انگلیسی N هم نشان از محصولات بی‌شماری است که در حال حاضر و آینده عضوی از این اکوسیستم هستند و خواهند بود.
 

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در ادامه شاهد میزگرد جذابی با حضور شهروز چُرکچی فعال حوضه تکنولوژی به عنوان میزبان و سه نماینده از رسانه‌های دیجیتال ایران در این رویداد بودیم. مهرداد عیسی‌لو از زومیت، حمید مقدسی از دیجیاتو و حسام خامنه‌زاده از دیجی‌کالا مگ میهمانان این میزگرد بودند. 

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

این افراد صاحب‌نظر به بررسی سری P هوآوی از مدل P10 تا آخرین مدل یعنی P50 Pro و مدل تاشو P50 Pocket پرداختند و به تکنولوژی‌های پیشرو که همواره در این سری از گوشی‌های هوآوی مورد استفاده قرار گرفته پرداختند. برای مثال به تکنولوژی عکاسی شب با گوشی P20 Pro اشاره شد که تا مدت‌ها بعد هم دیگر سازندگان گوشی در دنیا نتوانسته بودند این قابلیت را به دوربین گوشی‌های خود اضافه کنند. همچنین کیفیت عکاسی و قابلیت زوم فوق‌العاده P50 Pro هم نظر این متخصصان را در بررسی‌ها به خود جلب کرده بود. همچنین به بازار رو به رشد گوشی‌های تاشو اشاره شد و نظر فعالان حوزه تکنولوژی در دنیا که پیش‌بینی کرده‌اند فروش این نوع از گوشی‌ها تا در سال ۲۰۲۳ تا ده برابر افضایش خواهد داشت.

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

همچنین صحبتی درباره گوشی نوا Y70 صورت گرفت که به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و می‌تواند با یک بار شارژ تا ۳ روز شما را همراهی کند. در همین راستا سوالی از میهمانان پرسیده شد که در یک گوشی موبایل باتری حجیم با قابلیت نگهداری شارژ بالا را ترجیح میدهند یا گوشی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع با شارژر سوپرشارژ در جعبه محصول، که تمایل آنها بیشتر به سمت باتری با ظرفیت بالا بود. البته لازم به ذکر است که nova Y70 علاوه بر باتری با ظرفیت بسیار بالا، به تکنولوژی سوپرشارژ ۲۲.۵ واتی مجهز شده و شارژر دیواری ۲۲.۵ وات هم در جعبه محصول وجود دارد.

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در ادامه به بررسی ساعت هوشمند Watch Fit 2 و در کل نیاز افراد به ساعت هوشمند پرداخته شد که تمامی میهمانان علاوه بر صفحه‌نمایش عالی، عملکرد روان و امکانات مختلف، بر موضوع شارژدهی بالای ساعت‌های هوآوی اشاره داشتند که به ۱۰ روز یا دو هفته هم می‌رسند و چندین برابر رقبا قابلیت نگهداری شارژ را دارند. طبق نظر کارشناسان برنامه محصول جدید Watch Fit 2 به خوبی توانسته فاصله بین مچ‌بندهای هوشمند و ساعت‌های هوشمند را چه از نظر کارایی و چه از نظر بازه قیمتی پر کرده و نسبت به نسل قبلی خود هم پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته است. این کارشناسان آینده را برای برند هوآوی در ایران بسیار روشن پیش‌بینی کرده و اکوسیستم یکپارچه این شرکت با ارائه محصولات بسیار متنوع را بزرگترین نقطه قوت آن ذکر کردند. همچنین هر سه کارشناس به صورت متفق القول لپ‌تاپ‌های هوآوی را یکی از موفق‌ترین و کم‌نظیرترین محصولات این شرکت دانستند. در پایان هم برای اولین بار در ایران گوشی Mate XS2 هوآوی در اختیار این متخصصین قرار گرفت که طراحی متفاوت و جذاب صفحه نمایش و نحوه تا شدن لولای این گوشی را بسیار متفاوت، کاربردی و تحسین برانگیز دانستند.
 

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در آخرین بخش از این رویداد هم امیرحسین قاسمی مدیر ارشد محصول، دقایقی در رابطه با راه اندازی ۲۳ غرفه تبلیغاتی برای نمایش محصولات و همچنین ۲۸ فروشگاه منتخب در سراسر ایران در بزرگترین بازارهای موبایل و کامپیوتر صحبت کرد.
به گفته وی هوآوی بیشترین اهمیت را به رضایت مشتریان خود داده و راه اندازی این مراکز هم به مشتریان کمک خواهد کرد محصولات را از نزدیک مشاهده و بررسی کرده و سپس با شناخت کامل نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. برای مشاهده مراکز فروش و خدمات هوآوی می‌توانید به سایت رسمی هوآوی ایران مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که روزبه نعمت اللهی از خوانندگان مطرح و با سابقه ایران هم در این مراسم تعدادی از پرطرفدارترین ترانه‌های خود را به صورت زنده اجرا کرد.
 

برای مشاهده نسخه کامل این رویداد می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

 

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا