بازی

دریافت دوبله فارسی بازی استراتژیک Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری

دریافت دوبله فارسی بازی استراتژیک Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری

—————- رپرتاژ آگهی —————–

بسیاری از سری بازی‌های جنگل‌های صلیبی دارای محبوبیت خاصی در بین گیمرها است. یکی از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های استراتژی استرانگهلد بازی Stronghold Warlords است که در بین مجموعه‌ بازی‌های استراتژی به عنوان یک بازی موفق شناخته می‌شود. طرفداران بازی‌های جنگ‌های صلیبی حتما با سری استرانگهلد آشنایی دارند.

محبوب‌ترین بازی این سری نسخه Crusader است که دوبله‌ مشهور آن باعث افزایش محبوبیت این نسخه در بین گیمرها شده است. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی بازی Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری بپردازیم.
 

آشنایی کلی با بازی استرانگهلد Warlords

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک استراتژی هستید و نسخه‌های قبلی جنگ‌های صلیبی را دوست داشتید، قطعا می‌توانید با نسخه جدید بازی نیز سرگرم شوید. این بار قرار است که در این نسخه به آسیای شرقی سفر کنید. شخصیت‌های جدید و متنوعی در بازی ایجاد شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان چنگیز خان و شوگان اشاره کرد.
با نگاه به نسخه قبلی بازی جنگ‌های صلیبی می‌توان دریافت که این بازی دارای چالش‌های سخت زیادی بوده است، لذا در بازی Stronghold Warlords نیز پس از سفر به بخش‌های مختلف آسیای شرقی باید بتوانید از چالش‌های پیش رو با موفقیت عبور کنید. در این نسخه از بازی بسیاری از گیمرها با دیدن جنگل‌های سرسبز و ساختمان‌های با معماری آسیای شرقی می‌توانند از بازی لذت ببرند.
یکی از موارد حائز اهمیت در این نسخه این است که گیمرها می‌توانند تا حدود زیادی با ذائقه مردم این منطقه آشنا شوند. در بازی استرانگهلد نسخه Warlords بسیاری از مردمان آسیای شرقی دوست‌دار چای هستند و برنج را به عنوان قوت غالب مصرف می‌کنند. این سبک از ذائقه باعث محبوبیت آن در بین بسیاری از گیمرها شده است.
 

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی استرانگهلد Warlords

بازی جنگ های صلیبی جنگ سالاران نسبت به نسخه‌های قبلی دست خوش تغییرات جزئی شده است. مهم‌ترین تغییر این بخش از بازی نوع نبردهای آن است. شاید جالب باشد بدانید که Warlord‌ها به فرمانروایان یک منطقه گفته می‌شود که هر کدام در یک نقطه دارای قلعه مخصوص به خود بوده که بر روی آن پرچم سفید رنگ نصب شده است. این پرچم نشان می‌دهد که آن فرمانروا در تلاش است تا وارد درگیری‌های منطقه‌ای نشود.
 

دریافت دوبله فارسی بازی استراتژیک Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری

در بازی Stronghold Warlords برای رسیدن به موفقیت و پیروزی، داشتن اتحاد به عنوان یک عنصر کلیدی شناخته می‌شود. این نسخه از بازی دارای هوش مصنوعی بسیار بالایی است که برای گیمرها بسیار خوشایند است. اگر بتوانید با انتخاب یک استراتژی مناسب، یکی از فرمانروایان را در نبرد شکست دهید، قادر خواهید بود تا قلعه‌شان را به صورت کامل تسخیر کنید. تصرف قلعه‌ها لزوما نیاز به جنگ و خون‌ریزی ندارد و با داشتن ایده‌های جذاب می‌توانید بدون درگیری با فرمانروایان جدید متحد شوید.
از نکات حائز اهمیت در نسخه Warlords این است که هر یک از Warlod‌ها استفاده متفاوتی در بازی دارد. به عنوان نمونه یکی قادر است تا منابع شما را تامین نماید و دیگری می‌تواند سربازی بیشتر و قوی‌تری را به ارتش‌تان اضافه کند. در نتیجه این امر نشان می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی مناسب داشته باشید. متحد شدن با هر قلعه یکی از کارایی‌های شما را در بازی افزایش می‌دهد.
 

بررسی گیم پلی بازی Stronghold Warlords

اگر نگاهی به بازی‌های نسخه قبلی جنگ‌های صلیبی به ویژه نسخه Stronghold بیندازید، متوجه می‌شوید که با توجه به سال تولید این بازی، جزئیات زیادی در این نسخه وجود داشته است. در واقع گیمرها می‌توانستند به راحتی بر روی ساختمان‌ها و قلعه خود زوم کرده و فعالیت روزمره آنها را با جزئیات مشاهده کنند. همچنین در نسخه قدیمی امکان توجه کردن به مردم شهر وجود داشته است که از این لحاظ به عنوان یک نقطه قوت محسوب‌ می‌شود. اما این موضوع در مورد نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی صدق نمی‌کند. در زمینه توجه به جزئیات و گیم پلی بازی استرانگهلد Warlords کمی به عقب برگشته است.
برای پلیرها مهم است که بتوانند جزئیات بازی را بهتر از نسخه‌های اولیه مشاهده کنند اما چنین موردی در بازی وجود ندارد. دیگر به مانند گذشته شهر کثیف نمی‌شود و آشوب طوفانی در آن راه نمی‌افتد. همه چیز در Stronghold Warlords ساده‌تر از گذشته شده است که این امر برای بسیاری از گیمرها ناخوشایند است.
سازنده بازی برای ایجاد تعادل در این زمینه از یک اهرم جدید استفاده کرده است. برای افزایش روحیه مردم شهر می‌توانید برای آنان معبد بسازید تا روحیه سربازان و مردم افزایش پیدا نماید. استودیوی Firefly در نسخه جدید بازی توجه کمتری به جزئیات کرده است که این امر ممکن است چالش‌های زیادی را برای گیمرها به دنبال داشته باشد.
 

دریافت دوبله فارسی بازی استراتژیک Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری

یک ویژگی‌ مهم که می‌تواند برای گیمرهای امروزی دارای اهمیت باشد، این است که می‌توانند بازی Stronghold Warlords را با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری دریافت کنند. همواره اجرای بازی‌های استراتژی با دوبله فارسی برای بسیاری از گیمرها هیجان انگیز بوده است. دوبله فارسی بازی می‌تواند به عنوان یک شاهکار و نقطه قوت این نسخه به شمار برود.
 

آیا نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی ارزش بازی کردن دارد

یک سوالی که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد این است که با توجه به موارد گفته شده، آیا نسخه جدید جنگ‌های صلیبی Warlords ارزش بازی کردن دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که اگر به سبک بازی‌های استراتژی علاقه‌مند هستید و نسخه‌های قبلی بازی جنگ‌های صلیبی را دوست داشتید، می‌توانید برای لذت بردن از زمان خود، نسخه جدید بازی را امتحان کنید. در نسخه جدید بازی یک ارتش یکسان برای تمام پادشاه‌ها در نظر گرفته شده است که می‌توانست کمی متفاوت باشد. تنها تفاوتی که میان کشورهای مختلف با توجه به نوع فرمانروایی آن وجود دارد رنگ لباس‌هایشان است.
قطعا باید بدانید که این نسخه به مانند روزهای اوج سری Stronghold نبوده و از لحاظ گیم پلی و پرداختن به جزئیات ضعیف‌تر عمل کرده است. نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی پس از حدود ۷ سال انتظار منتشر شده است که برای بسیاری از کاربران رضایت بخش نیست اما قطعا تجربه این بازی می‌تواند برای بسیاری از کسانی که به این سبک بازی‌ها علاقه‌مند هستند بسیار جذاب و لذت بخش باشد.
دریافت نسخه دوبله شده Stronghold Warlords باعث افزایش هیجان و جذابیت این بازی خواهد شد. لذا در صورتی که به دنبال دریافت Warlords هستید بهتر است از میان سایت‌های مختلف، بهترین سایت را برای دریافت این بازی انتخاب کنید. در میان سایت‌های دانلود بازی کامپیوتر، اگر بخواهید با دسترسی مستقیم به انواع بازی‌های روز، بهترین‌ها را دانلود کنید بهتر است سری به سایت ویجی دی ال بزنید.
 

دانلود بازی Stronghold Warlords نسخه دوبله فارسی برای کامپیوتر از ویجی دی ال Vgdl.ir

وب سایت ویجی دی ال به عنوان یک وب سایت جامع در زمینه دانلود بازی‌های کامپیوتر و موبایل است. اگر بخواهید به آرشیو بازی‌ کامپیوتر جدید و قدیمی دسترسی پیدا کنید، می‌توانید به وب سایت Vgdl.ir سر بزنید. یکی از نکات کلیدی که در این وب سایت برای کاربران دارای اهمیت است، دانلود نیم بها بوده که می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شود. دانلود بازی استراتژیک Stronghold Warlords با حضور استاد بزرگ گویندگی ایران سعید مظفری در سایت ویجی دی ال با لینک مستقیم امکان پذیر است.

هم اکنون ویجی دی ال وب سایت جامع دانلود بازی‌های کامپیوتر با آرشیو بزرگ و همچنین جدیدترین بازی‌های دنیای گیم برای کامپیوتر به ‌همراه کرک، آپدیت با دی ال سی‌های جدید و  نسخه کم حجم و فشرده با لینک مستقیم و رایگان آماده ارائه خدمات به گیمرهای ایرانی است.

 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا