zoomit

نه! کیلین مورفی شخصیت شرور بازی فار کرای ۷ نیست

نه! کیلین مورفی شخصیت شرور بازی فار کرای ۷ نیست

به‌روزرسانی: منبع اصلی ادعای حضور کیلین مورفی در فار کرای ۷ می‌گوید که تصویر منتشرشده به معنی حضور او در بازی نیست و معنای دیگری دارد.

خبر اصلی: بنابر شایعه‌ای تازه که جامعه‌ی گیمر‌ها را به‌وجده آورده، ممکن است کیلین مورفی، بازیگر مشهور ایرلندی، نقش شخصیت منفی اصلی را بازی فار کرای ۷ ایفا کند.

پست رمزآلود کاربری با عنوان j0nathan در ایکس شامل چهار تصویر مجزا از کیلین مورفی، یک بمب، خرچنگی در مکانی مانند جزیره و عدد هفت است. سابقه‌ی درخشان این کاربر در افشاگری‌های مربوط به یوبی‌سافت، باعث شد تا بسیاری از هواداران درباره‌ی حضور احتمالی مورفی در Far Cry 7 گمانه‌زنی کنند.

مجموعه بازی‌های فار کرای با به‌کارگیری بازیگران برجسته در نقش شخصیت‌های منفی بیگانه نیستند. در قسمت‌های گذشته، شاهد اجرای به‌یادماندنی از جانکارلو اسپوزیتو (شخصیت گاس سریال بریکینگ بد) در فار کرای ۶ و مایکل ماندو در نقش شخصیت نمادین واس در فار کرای ۳ بوده‌ایم.

چهار تصویر منتشر شده شامل تصویر کیلین مورفی، بمب با عدد ۷۲ روی آن، خرچنگ در جزیره و عدد هفت

عکاس: j0nathan

مورفی که بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند «۲۸ روز بعد»، «تلقین»،«دانکرک» و «اوپنهایمر» و نیز سریال تلویزیونی موفق «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود، در طول دوران حرفه‌ای خود، تطبیق‌پذیری و توانایی‌های چشمگیر خود را در به‌تصویرکشیدن شخصیت‌های پیچیده به‌نمایش گذاشته است. حضور مورفی در نقش مترسک (Scarecrow) در سه‌گانه‌ی بتمن کریستوفر نولان، استعداد او را در زنده‌کردن نقش‌های منفی به‌خوبی نشان می‌دهد.

سال گذشته، Insider Gaming جزئیات انحصاری درباره‌ی داستان فار کرای ۷ را گزارش داد که حول محور تلاش بازیکنان برای نجات خانواده‌ی ربوده‌شده‌شان از گروهی مرموز و فرقه‌‌مانند به نام «فرزندان حقیقت» در بازه‌ی زمانی محدود ۷۲ ساعته جریان دارد. جالب‌تر اینکه به‌نظر پست j0nathan به همین بخش از داستان بازی اشاره می‌کند.

در‌حال‌حاضر، بازی فار کرای ۷ با اسم رمز Project Blackbird در استودیو یوبی‌سافت مونترال در حال توسعه است و انتظار می‌رود در پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر شود. این بازی با کنارگذاشتن موتور Dunia، از موتور Snowdrop استفاده خواهد کرد.

با شدت‌گرفتن گمانه‌زنی‌ها، طرفداران مشتاقانه منتظر تأیید رسمی یوبی‌سافت درباره‌ی حضور کیلین مورفی و تاریخ انتشار بازی هستند. اگر این شایعات درست باشند، سبک بازیگری پرتنش و حضور قدرتمند مورفی روی صحنه، بی‌شک او را به دشمنی سرسخت و کاریزماتیک برای بازیکنان در فار کرای ۷ تبدیل می‌کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا