zoomit

داستان برند فراسو؛ سه دهه نوستالژی

داستان برند فراسو؛ سه دهه نوستالژی

این گروه باتکیه‌بر تجربه‌ی ۳۵ ساله، برنامه‌های آینده‌ی خود را با مطالعات مداوم و تبادل بازخورد تنظیم می‌کند. مدیران فراسو اولویت اصلی خود را تنوع‌بخشی بیشتر به محصولات تحت پوشش در حوزه‌های جدید می‌دانند و البته به دنبال شناسایی فرصت‌هایی هستند که احتمالاً دریچه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان بیشتر خواهد گشود.

گروه فراسو می‌گوید تقویت همکاری با برندهای معتبر جهانی را مانند گذشته دنبال خواهد کرد. این شرکت درعین‌حال قصد دارد با جذب نمایندگی‌های جدید و توسعه‌ی روابط موجود، سبد محصولات خود را غنی‌تر کند.

فراسو در چند سال گذشته نگاهی هم به گسترش حضور خود در بازارهای منطقه‌ای داشته است. این گروه تجاری معتقد است باتوجه‌به تجربه‌ی رضایت‌بخشی که از حضور در بازار ایران کسب کرده، می‌تواند فعالیت‌های موفق خود را در سایر کشورهای خاورمیانه تکرار کند.

موفقیت تمامی برنامه‌های ذکرشده، مستلزم این است که فراسو استانداردهای کیفی خود را حفظ کند و فرایندهای خود را به هم‌راستای خواسته‌های مشتریان بهبود دهد. مسیر رشد این شرکت در صورتی می‌تواند پایدار بماند که ارزش‌های خود را مبنی بر جلب اعتماد مصرف‌کنندگان ادامه دهد.

استراتژی‌های آینده‌ی فراسو نشان می‌دهد این گروه به دنبال تثبیت جایگاه خود به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار فناوری ایران است. کلید رسیدن به این مقصد نه‌تنها تمرکز بر کیفیت و هزینه، بلکه توجه به این واقعیت است که مشتریان از شفاف‌سازی فرایندهای کاری شرکت‌ها استقبال می‌کنند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا