خودروساز معروف: کمپینهای تبلیغاتی منفی را به ما معرفی کنید و ۶۹۰ هزار دلار پاداش بگیرید

خودروساز معروف: کمپینهای تبلیغاتی منفی را به ما معرفی کنید و ۶۹۰ هزار دلار پاداش بگیرید
BYD با انتشار بیانیهای در حساب رسمی ویچت خود اعلام کرد که در پی رسیدگی به پروندههای حقوقی مربوط به کمپینهای تبلیغاتی منفی، علیه ۳۷ حساب کاربری فعال در شبکههای اجتماعی شکایت کرده و ۱۲۶ حساب دیگر را تحت نظارت داخلی قرار داده است.
بیوایدی تأکید کرد که اقدامهای حقوقی در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست و محتوای آسیبزننده ادامه خواهند داشت.
BYD میگوید برای گزارشهای تأییدشدهی کاربران دربارهی انتشار اطلاعات جعلی در فضای مجازی، پاداشی بین ۵۰ هزار تا پنج میلیون یوان (حدود ۶٬۹۰۰ تا ۶۹۰ هزار دلار) در نظر گرفته شده است.
لی یونفی، مدیرکل روابط عمومی BYD، میگوید که تمام پستها و نظرات مرتبط برای استفاده در مراجع قضایی ثبت و نگهداری شدهاند. او تصریح کرد که بیوایدی از انتقاد و نظارت عمومی استقبال میکند؛ اما در برابر تهمت و ادعاهای بیپایه کوتاه نخواهد آمد.
مقالههای مرتبط
بیوایدی ادعا میکند طی سالهای اخیر، این شرکت بارها هدف حملات سازمانیافته در فضای آنلاین قرار گرفته و انتشار اطلاعات نادرست، علاوهبر خدشهدار کردن برند، به برهمخوردن نظم بازار و لطمه به صنعت خودرو چین منجر شده است.
منبع : زومیت