فناوری

جنرال‌موتورز برای خودروهای برقی قطعات تأمین خواهد کرد

جنرال‌موتورز برای خودروهای برقی قطعات تأمین خواهد کرد

جنرال موتورز تخمین می‌زند که ارزش کل بازار برای اجزاء و قطعات برقی تا سال ۲۰۳۰ میلادی بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار خواهد بود؛ زیرا شرکت‌هایی در بخش‌های مختلف اهداف کاهش آلایندگی را دنبال می‌کنند.
 
به گزارش نیوزلن از autonews، تراویس هستر (معاون عملیات رشد خودروهای برقی در جنرال موتورز) می‌گوید: «جنرال موتورز یک استراتژی، شبکه‌ای از یکپارچه‌سازها و توافقنامه‌های توسعه مشترک برای اعمال مجموعه‌ای گسترده از اجزا و راهکارها برای طیف گسترده‌ای از مشتریان و موارد استفاده دارد».
وی می‌افزاید: «از آنجا که شرکت‌ها در بسیاری از صنایع به دنبال کاهش تأثیرات زیست‌محیطی هستند، جنرال موتورز در قامت یک رهبر، نه تنها از طریق خودروهای برقی هیجان‌انگیز جدید، بلکه از طریق سایر کاربردهای فناورانه، موقعیت منحصربفردی دارد و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا مشتریان کنونی و جدید همراه با ما در این صفر بدون آلایندگی، از امتیازهای ویژه ما بهره‌مند شوند».
 
گفته می‌شود که واحد راهکارهای قدرت‌گرفته از جنرال موتورز موسوم به GM Powered Solutions درنظر دارد برای کاربردهای خاص در بخش‌های دریایی، جاده‌ای، برون‌جاده‌ای و صنعتی، مجموعه‌های قطعات برقی مناسب معرفی کند.
 

آقای هستر در ادامه بیان می‌دارد: «مشتریان ما از شبکه گسترده منابع، پشتیبانی ما و نیز تجربه جنرال موتورز در قالب یک مبتکر در فضای برقی بهره‌مند خواهند شد».
 
جنرال موتورز در سال جاری از شراکت خود در زمینه باتری و پیل سوختی در صنایع دریایی، هوافضا و لوکوموتیو خبر داد. این شرکت در ماه گذشته، در شرکت Pure Watercraft سرمایه‌گذاری کرد تا فناوری وسایل نقلیه برقی را به صنایع دریایی نیز معرفی کند. این دو شرکت قصد دارند به توسعه و تجاری‌سازی وسایل نقلیه آبی با بهره‌گیری از باتری بپردازند.
 
گفتنی است جنرال موتورز در ماه ژوئن اعلام برای توسعه یک سامانه نمایشگر تولید انرژی پیل سوختی هیدروژنی برای هواپیماها، با شرکت Liebherr-Aerospace همکاری خواهد کرد. این نمایشگر تا حدی مبتنی بر فناوری پیل سوختی هیدروتک جنرال موتورز است و در فرانسه ساخته خواهد شد.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا