zoomit

جشنواره مدیانا با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند ایرانی برگزار شد

جشنواره مدیانا با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند ایرانی برگزار شد

اهداف کلیدی جشنواره ۱۴۰۳

جشنواره مدیانا امسال با تأکید بر ۴ هدف اصلی برگزاری شد:  

  • کمک به بهبود پیام‌های ارتباطی از طریق شناسایی و معرفی نمونه‌های برتر پیامک و ایمیل‌های کسب‌وکارها
  • ایجاد انگیزه در کسب‌وکارها برای ارائه پیام‌های نوآورانه، جذاب و کاربرمحور
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر ایجاد ارتباط مؤثر میان برندها و مشتریان 
  • معرفی مدیانا به‌عنوان رهبر بازار تبلیغات پیامکی ایران در ایران و تثبیت جایگاه آن در بازار

دستاوردهای جشنواره ۱۴۰۳

  • حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده در جشنواره، با رشد ۳۷٪ نسبت به دوره گذشته
  • اهداف کلیدی جشنواره ۱۴۰۳

جشنواره مدیانا امسال با تأکید بر ۴ هدف اصلی برگزاری شد:  

  • کمک به بهبود پیام‌های ارتباطی از طریق شناسایی و معرفی نمونه‌های برتر پیامک و ایمیل‌های کسب‌وکارها
  • ایجاد انگیزه در کسب‌وکارها برای ارائه پیام‌های نوآورانه، جذاب و کاربرمحور
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر ایجاد ارتباط مؤثر میان برندها و مشتریان 
  • معرفی مدیانا به‌عنوان رهبر بازار تبلیغات پیامکی ایران در ایران و تثبیت جایگاه آن در بازار

دستاوردهای جشنواره ۱۴۰۳

  • حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده در جشنواره، با رشد ۳۷٪ نسبت به دوره گذشته
  • ثبت مشارکت ۲۸۳ برند در جشنواره، با رشد ۱۵٪ نسبت به دوره قبل
  • ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره، با رشد ۱۴.۵ ٪ نسبت به دوره قبل
  • ثبت بیش از ۷۰۰۰ رأی مردمی، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به دوره قبل
  • تقویت جایگاه مدیانا به‌عنوان پیشتاز بازار تبلیغات پیامکی ایران
  • معرفی استاندارهای به‌روز برای ارتقای سطح آثار ارتباطی کسب‌وکارها
  • ایجاد پویایی و رقابت در حوزه ارتباط کسب‌وکارهاثبت مشارکت ۲۸۳ برند در جشنواره، با رشد ۱۵٪ نسبت به دوره قبل
  • ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره، با رشد ۱۴.۵ ٪ نسبت به دوره قبل
  • ثبت بیش از ۷۰۰۰ رأی مردمی، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به دوره قبل
  • تقویت جایگاه مدیانا به‌عنوان پیشتاز بازار تبلیغات پیامکی ایران
  • معرفی استاندارهای به‌روز برای ارتقای سطح آثار ارتباطی کسب‌وکارها
  • ایجاد پویایی و رقابت در حوزه ارتباط کسب‌وکارها

جشنواره Mediana Awards امسال با شعار «نوآوری در ارتباط کسب‌وکارها»، در دو بخش ایمیل و پیامک برگزار شد. این جشنواره با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند برجسته ایرانی، موفق شد بار دیگر فضایی پویا برای رقابت و فعالیت برندها و خالقان آثار ارتباطی کسب‌وکارهای ایرانی ایجاد کند.

همچنین، رشد ۶۰ درصدی تعداد آرای مردمی نسبت به سال قبل، نشان از شناخته شدن بیشتر جشنواره مدیانا در میان عموم مردم دارد.

تیم جشنواره Mediana Awards در نظر دارد در سال‌های آینده، مسیر توسعه و گسترش خود را ادامه دهد تا به عنوان مرجع ارزیابی و ارتقای ارتباط کسب‌وکارها شناخته شود. در این راستا، به دنبال شناسایی، ارزیابی و معرفی بهترین راهکارهای ارتباطی خواهد بود که کسب‌وکارها را در تعامل مؤثرتر با مشتریان یاری می‌کند.

Mediana Awards به ایجاد معیاری استاندارد برای کیفیت ارتباط در دنیای کسب‌وکار متعهد است و در تلاش است این جشنواره را به پلتفرمی الهام‌بخش برای رشد و تحول ارتباط کسب‌وکارها تبدیل کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا