zoomit

کانن امسال دوربین پرچمدار EOS R1 را با قابلیت‌های پیشرفته عرضه می‌کند

کانن امسال دوربین پرچمدار EOS R1 را با قابلیت‌های پیشرفته عرضه می‌کند

پس از سال‌ها شایعه و افشاگری، کانن سرانجام تأیید کرد که روی دوربین پرچمدار EOS R1 کار می‌کند. این دوربین فول‌فریم بدون آینه قبل از پایان سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار می‌شود. کانن فعلاً جزئیات فنی کامل EOS R1 را منتشر نکرده است. به‌علاوه فعلاً قیمت دوربین جدید کانن را نمی‌دانیم.

دوربین کانن EOS R1 از نمای جلو
اولین تصویر رسمی از دوربین Canon EOS R1

Canon

بر اساس بیانیه‌ی کانن، دوربین حرفه‌ای جدید این شرکت مانت RF دارد و درمقایسه‌با EOS R3 عکس‌ها و ویدیوهای بهتری ثبت خواهد کرد. این دوربین به سیستم پردازش تصویر تقویت‌شده مجهز می‌شود که ترکیب یک حسگر CMOS جدید و پردازنده‌های Digic Accelerator و Digic X است.

کانن می‌گوید که دوربین جدیدش می‌تواند حجم قابل توجهی از داده‌ها را با سرعت بالا پردازش کند و در زمینه‌ی فوکوس خودکار، درخشان‌تر از نسل قبل ظاهر شود. جدیدترین دوربین کانن به‌لطف هوش مصنوعی خواهد توانست سوژه‌ها را با دقت و سرعت بسیار زیاد تشخیص دهد.

مقاله‌های مرتبط

دوربین Canon EOS R1 با قابلیت جدیدی به نام Action Priority عرضه می‌شود و به‌لطف این ویژگی می‌تواند در صحنه‌های پرجنب‌و‌جوش، سوژه را به دقت رهگیری کند؛ برای نمونه EOS R1 می‌تواند بازیکنی را که وظیفه‌ای به‌خصوص در یک مسابقه‌ی ورزشی انجام می‌دهد، شناسایی کند و سپس فریم فوکوس خودکار را در مسیر حرکت آن فرد قرار دهد تا عکاس تمامی لحظات مهم را به‌خوبی ثبت کند.

تمرکز ویژه‌ی بیانیه‌ی کانن روی قابلیت‌های ورزشی احتمالاً به این معنی است که دوربین EOS R1 امسال در بازی‌های المپیک پاریس استفاده خواهد شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا