تعهد ازکی به آموزش؛ تمرکز بر ایجاد فرصتهای برابر برای کودکان
تعهد ازکی به آموزش؛ تمرکز بر ایجاد فرصتهای برابر برای کودکان
شرکت ازکی با اتخاذ یک نگاه استراتژیک به حوزه مسئولیت اجتماعی، «آموزش» را به عنوان محور اصلی فعالیتهای خود در این عرصه برگزیده است. این رویکرد ریشه در فلسفه اصلی کسبوکار این شرکت دارد؛ همانطور که در صنعت بیمه برای ایجاد دسترسی برابر به خدمات و امکان انتخاب آگاهانه تلاش میکند، در حوزه اجتماعی نیز به دنبال خلق فرصتهای برابر آموزشی برای ایجاد تغییری پایدار است.
در همین راستا، ازکی سال گذشته با حمایت از ساخت یک مدرسه در روستای بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان، گامی جدی در این مسیر برداشت؛ مدرسهای که امروز به فرصتی ارزشمند برای یادگیری و تحصیل کودکان آن منطقه تبدیل شده است.
در ادامه این مسیر، ازکی در شهریور ماه امسال به پروژه «بازگشت به مدرسه» دیجیکالا پیوست تا در آستانه سال تحصیلی جدید، کودکان بیشتری از چرخه تحصیل خارج نمانند. در این حرکت، ازکی اعتماد کاربران را بزرگترین سرمایه خود دانست و با فراهم کردن بستری برای مشارکت، آنها را نیز با خود همراه کرد.
کاربران میتوانستند در صورت تمایل، با صرفنظر از دریافت نسخه فیزیکی بیمهنامه یا از طریق اهدای امتیازهای کسبشده در «ازکی کلاب»، در این کمپین سهیم باشند. روابط عمومی ازکی در این باره میگوید:
نگاه ما در ازکی به مسئولیت اجتماعی یک اقدام کوتاهمدت یا نمایشی نیست؛ بلکه آن را بخشی جداییناپذیر از فلسفه کسبوکار میدانیم. همانطور که در حوزه بیمه تلاش میکنیم با ایجاد دسترسی برابر به خدمات بیمه و ترویج خرید آگاهانه آن تغییری پایدار در سبک زندگی کاربران ایجاد کنیم، در مسئولیت اجتماعی نیز به دنبال ایجاد فرصتهای برابر در آموزش برای ایجاد یک تغییر ماندگار هستیم. چرا که باور داریم آموزش، زیربنای جامعهای آگاهتر و آیندهای روشنتر است.
– روابط عمومی ازکی
وقتی همصدایی برندها، سرمایه اجتماعی خلق میکند
در تجربههای موفق جهانی، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت کمپینهای مسئولیت اجتماعی، ائتلاف و همصدایی برندها حول یک دغدغه مشترک است. زمانی که دو یا چند برند با مأموریتی مشابه در کنار یکدیگر قرار میگیرند، نهتنها منابع و ظرفیتهایشان تجمیع میشود، بلکه پیام آنها به واسطه اعتبار جمعی و دسترسی به شبکه گستردهتری از مخاطبان، اثربخشی اجتماعی عمیقتری پیدا میکند.
منبع : زومیت