zoomit

تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J

تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J

فروشگاه بانه خرید با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی و ۱۲ سال سابقه فروش اینترنتی و طیف گسترده‌ای از محصولات صوتی‌تصویری، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و هزاران مشتری راضی در سراسر کشور امکان فروش محصولات اصل و ارسال به سراسر کشور به‌صورت تضمینی و پرداخت در محل فراهم کرده است.

تلویزیون سونی سری X80J و X85J و X90J

در سال ۲۰۲۱، تلویزیون سونی سری X80J به بازار عرضه شد. این تلویزیون جایگزین مدل X8000H بود. تلویزیون سونی سری J با داشتن یک قاب ضخیم در طراحی آن، با سایر مدل‎‌های هوشمند و جدید تفاوت زیادی دارد. طراحی مرسوم تلویزیون‎‌های هوشمند قاب و حاشیه چندانی ندارد؛ چراکه این تلویزیون‎‌ها به دیوار متصل می‎‌شوند و دیوار نقش قاب را برای آن‎‌ها بازی می‎‌کند. بااین‌حال، طراحی حاشیه‌دار تلویزیون سونی سری X80J آن را برای قرار‌گرفتن روی میز تلویزیون مناسب ساخته است.

بانه خرید

تلویزیون سونی سری X80J از مواد پلاستیکی ساخته شده است و با وجود وزن کم، کیفیتش حفظ شده است. حاشیه خاکستری و مواد پلاستیکی به‌کار‌رفته در آن باعث از‌بین‌رفتن ظرافت تلویزیون سونی سری X80J نشده است و این تلویزیون همچنان ظریف و هوشمند به‌نظر می‌‎رسد. البته باید اذعان کرد که طراحی ظاهری آن شباهت زیادی به سری قبلی سونی، یعنی مدل X8000H دارد. برای ایستادن روی سطح، پایه رومیزی خاکستری به آن متصل می‎‌شود.

بانه خرید

سری J در بانه خرید در ابعاد ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ ارائه می‌شود. برای آنکه ابعاد مدنظر خود را به‌دست آورید، باید کاربرد تلویزیون و مکانی که قصد دارید تلویزیون را در آن نصب کنید، بدانید. بزرگ‌بودن تلویزیون به‌معنی کیفیت بهتر تصویر نیست و هر چقدر مکان نشستن شما از تلویزیون دورتر باشد، احتیاج به تلویزیون بزرگ‌تر دارید. تلویزیون‎‌های بزرگ‌تر از ۶۵ اینچ برای اتاق‌های بزرگ، مانند اتاق نشیمن مناسب است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا