zoomit

سامسونگ در جدیدترین ویدئو از پشتیبانی دستیار گوگل در گلکسی واچ ۴ خبر می‌دهد

سامسونگ در جدیدترین ویدئو از پشتیبانی دستیار گوگل در گلکسی واچ ۴ خبر می‌دهد

گلکسی واچ ۴ سامسونگ، جزو بهترین ساعت هوشمند اندروید محسوب می‌شود و به‌زودی حتی پیشرفته‌تر خواهد شد. گفتنی است که وب‌سایت Verizon در صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی واچ ۴ خود، به‌روزرسانی جدیدی را فهرست کرد که دستیار گوگل را به ساعت هوشمند می‌آورد. باوجوداین، صفحه‌ی مذکور حذف شده و گوگل نیز تأیید کرده که این ویژگی در آن زمان عرضه نشده است.

بااینکه هنوز هم می‌توان از گلکسی واچ ۴ مجهز به Wear OS 3 با صدای خود از Bixby سامسونگ استفاده کنید، مزیت Google Assistant برای همه شناخته‌شده است. در حقیقت، کاربران مدت زیادی درانتظار پشتیبانی این ساعت هوشمند از گوگل اسیستنت بودند.

اگرچه هیچ برنامه‌ی زمانی‌ای درباره‌ی اضافه‌ شدن این ویژگی روی گلکسی واچ ۴ وجود ندارد؛ اما چند روز پیش در تبلیغ گلکسی واچ ۴ که در کانال اسپانیایی یوتیوب سامسونگ منتشر شده بود، مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

مقاله‌ی مرتبط:

  • جزئیات سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ منتشر شد؛ خداحافظی با نسخه کلاسیک

این تبلیغ مردی را نشان می‌دهد که از گلکسی واچ ۴ خود می‌خواهد با استفاده از کلمه‌ی فرمان‌دهنده «Hey Google» دستیار گوگل اسیستنت، موسیقی‌ای در یوتیوب‌موزیک پخش کند. گوگل اسیستنت تنها سه ثانیه از تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای مذکور را به خود اختصاص داد و در نهایت نشان می‌دهد که این ویژگی به‌زودی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا