zoomit

تبلیغات ویدیویی به شبکه اجتماعی تردز می‌آیند

تبلیغات ویدیویی به شبکه اجتماعی تردز می‌آیند

متا اعلام کرد که تبلیغات ویدیویی را به‌صورت آزمایشی به تردز اضافه می‌کند. این اقدام بخشی از تلاش‌های شرکت مذکور برای گسترش قابلیت‌های تبلیغاتی در تردز است که اخیراً با باز شدن مسیر برای تبلیغ‌دهندگان جهانی آغاز شده بود.

در این مرحله، فقط تعداد محدودی از برندها می‌توانند ویدیوهایی در ابعاد ۱:۱ یا ۱۹:۹ را به شکل میان‌پستی در فید کاربران تردز نمایش دهند. این نوع تبلیغات، میزان شباهت تردز با رقیب اصلی‌اش یعنی شبکه‌ی اجتماعی ایکس را افزایش می‌دهد.

اطلاعات مربوط به تغییرات تردز در رویداد IAB NewFronts منتشر شد؛ جایی‌که شرکت‌ها قابلیت‌های تبلیغاتی خود را به برندها معرفی می‌کنند. بااین‌حال، متا هنوز جزئیاتی درباره‌ی هزینه یا تعداد نمایش تبلیغات ارائه نداده است.

مقاله‌های مرتبط:

به‌ نوشته‌ی تک‌کرانچ، به‌روزرسانی تردز هم‌زمان با رشد قابل‌توجه کاربران این پلتفرم صورت می‌گیرد. طبق اعلام مارک زاکربرگ، تردز حالا بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و مدت‌زمان حضور کاربران در اپلیکیشن این پلتفرم نیز به‌لطف بهبود سیستم‌های پیشنهاد محتوا ۳۵ درصد افزایش یافته است.

متا همچنین درحال آزمایش فرمت تبلیغاتی جدیدی با نام Reels Trending Ads است که ویدیوهای تبلیغاتی را در کنار محبوب‌ترین ریلزها نمایش می‌دهد. این حرکت مشابه استراتژی تیک‌تاک است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد برند خود را کنار محتوای پرطرفدار و دسته‌بندی‌شده به نمایش بگذارند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا