zoomit

قیمت پیکسل واچ ۲ در آستانه رونمایی فاش شد

قیمت پیکسل واچ ۲ در آستانه رونمایی فاش شد

گوگل روز دوازدهم مهر کنفرانسی را برگزار خواهد کرد که در آن گوشی‌ پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو و ساعت پیکسل واچ ۲ را رونمایی می‌کند. اکنون بر اساس اطلاعات جدیدی که Dealabs فاش کرده است، پیکسل واچ ۲ در دو نسخه عرضه خواهد شد: نسخه‌ی وای‌فای و نسخه‌ی ۴G LTE.

مدل وای‌فای Pixel Watch 2 با قیمت ۳۹۹ یورو و مدل ۴G با قیمت ۴۴۹ یورو در دسترس قرار خواهند گرفت. در هر دو مدل، قیمت ساعت هوشمند گوگل نسبت به نسل قبل حدود ۲۰ یورو افزایش یافته است.

‌ساعت جدید گوگل با ویژگی‌های بسیار جذابی ارائه خواهد شد. پیکسل واچ ۲ از قابلیت پایش ضربان قلب بهبودیافته‌‌ی Fitbit بهره می‌برد که سلامت قلب افراد را به‌طور دقیق‌تری بررسی می‌کند. این ساعت همچنین توانایی تشخیص سطح استرس را دارد و در صورت مشاهده‌ی سطح بالای استرس، هشدارهایی را برای کاربر ارسال می‌کند.

قابلیت بررسی ایمنی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ نیز با هدف تضمین سلامتی کاربر، در دسترس خواهد بود. اگر کاربر در موقعیت‌های اضطراری پاسخی به اعلان‌هایش ندهد، گوگل پیغامی حاوی موقعیت مکانی فرد را برای مخاطبانی که خود شخص تعیین کرده است، می‌فرستد.

ساعت پیکسل واچ ۲ گوگل با پردازنده Qualcomm W5+ Gen 1 عرضه خواهد شد که عمر باتری طولانی‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه‌براین، ساعت یادشده از نمایشگری سریع‌تر با قابلیت نظارت بر استرس برخوردار خواهد بود.

نیوزلن کنفرانس ۱۲ مهر گوگل را به‌صورت لحظه‌به‌لحظه پوشش می‌دهد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا