zoomit

تأیید شد: وان پلاس اوپن همان اوپو فایند N3 است

تأیید شد: وان پلاس اوپن همان اوپو فایند N3 است

وان‌پلاس و اوپو مشغول کار روی گوشی‌های تاشدنی جدیدی هستند. Open اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس است؛ درحالی‌که Find N3 سومین گوشی تاشدنی اوپو محسوب می‌شود. قبلاً شایعه شده بود که این دو گوشی یکسان هستند و تنها نام‌های متفاوتی دارند. این شایعه رسماً تأیید شده است.

پیت لاو، ‌هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس و قائم‌مقام ارشد و مدیر عملیات محصول اوپو، به‌طور رسمی تأیید کرده است که Open و Find N3 دستگاه‌های یکسانی هستند. طبق گفته‌ی لاو، دو برند با همکاری در طراحی دستگاه تاشو، در حال عرضه‌ی هم‌زمان آن هستند.

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس با بالاترین تراکم پیکسل در میان نمایشگرهای تاشو موجود در بازار عرضه خواهد شد. این نمایشگر احتمالاً با سایز ۷٫۸۲ اینچ و وضوح ۲٬۲۶۸ در ۲٬۴۴۰ پیکسل روانه‌ی بازار می‌شود؛ نمایشگر بیرونی نیز امکان دارد با سایز ۶٫۳۱ اینچ و وضوحی برابر با ۲٬۴۸۴ در ۱٬۱۱۶ پیکسل عرضه شود.

علاوه بر نمایشگر، یکی دیگر از بهبودهای قابل توجه Find N3 نسبت به Find N2، مربوط‌به لولای آن است. لاو ادعا می‌کند که لولای این گوشی ۳۷ درصد کوچک‌تر از نسخه‌ی قدیمی آن است؛ همچنین، ۳۱ قطعه کمتر دارد که باعث می‌شود سبک‌تر و مقاوم‌تر باشد. این گوشی تاشو از یک ویژگی معروف وان‌پلاس نیز بهره خواهد برد؛ لاو تأیید کرده است که دستگاه جدید از سوئیچ هشدار استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر قیمت گوشی وان پلاس اوپن مشخص نیست. با این حال، طبق اطلاعات لو رفته، رونمایی این دستگاه در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت گوشی موردبحث در حدود ۱٬۰۰۰ دلار یا بیشتر باشد؛ اما احتمالاً این محصول ارزان تر از گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد خواهد بود.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا