zoomit

بیمه‌دات‌کام با کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!»، به خریداران آگاه پاداش می‌دهد

بیمه‌دات‌کام با کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!»، به خریداران آگاه پاداش می‌دهد

  • اطلاعات خودرو یا موتور خود را وارد کنید.
  • شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید و بیمه‌نامه‌تان را آنلاین بخرید.

به‌محض تکمیل خرید، شماره سفارش شما به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی روزانه و هفتگی ثبت می‌شود. هر خرید، معادل یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی است.

جوایز روزانه و هفتگی بیمه‌دات‌کام در کمپین جدیدش

کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!» تا ۱۵ آبان ۱۴۰۴، دو نوع قرعه‌کشی به‌صورت منظم و شفاف انجام می‌دهد:

1- قرعه‌کشی روزانه دو بیمه ثالث رایگان

هر روز، از میان تمام خریداران بیمه شخص ثالث خودرو یا موتورسیکلت در بیمه‌دات‌کام،

دو نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند و مبلغ پرداختی آن‌ها به‌صورت کامل به حسابشان در این سامانه بازگردانده می‌شود.

  • برندگان هر روز ساعت ۱7:۰۰ اعلام می‌شوند.
  • اسامی برندگان در صفحه‌ رسمی کمپین و صفحات شبکه‌های اجتماعی بیمه‌دات‌کام منتشر می‌شود.
  • مبلغ جایزه در همان روز کاری به حساب برنده‌ها واریز می‌شود.

2- قرعه‌کشی هفتگی؛ یک پلی‌استیشن ۵ برای خریداران خوش‌شانس

علاوه بر قرعه‌کشی روزانه، در پایان هر هفته، تمام خریدارانی که در طول همان هفته، بیمه شخص ثالث خودرو یا موتورسیکلت خریداری کرده‌اند، به‌طور خودکار در قرعه‌کشی هفتگی یک دستگاه پلی‌استیشن ۵ شرکت داده می‌شوند.

  • قرعه‌کشی هفتگی در روز یکشنبه هر هفته ساعت 17:۰۰ انجام می‌شود.
  • ویدیو و نتایج هر قرعه‌کشی در صفحات رسمی بیمه‌دات‌کام منتشر می‌شود.
  • با برندگان توسط تیم پشتیبانی تماس گرفته می‌شود تا جایزه‌ خود را به‌صورت حضوری یا پستی تحویل بگیرند.

تکمیل خرید بیمه شخص ثالث در بازه کمپین، معادل ورود به قرعه‌کشی است و نیازی به کار اضافی دیگری نیست.

کاربران می‌توانند برای اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان خود نیز بیمه خریداری کنند و به این ترتیب شانس شرکت در قرعه‌کشی را افزایش دهند. توجه داشته باشید که تمام خریدها باید از طریق حساب کاربری شخصی خریدار انجام شود تا در قرعه‌کشی ثبت شود.

آگاهی، نسخه‌ بیمه‌دات‌کام برای حذف شک از بازار بیمه

در بازاری که انتخاب بیمه برای بسیاری از مردم با شک و تردید همراه است، بیمه‌دات‌کام با راه‌اندازی کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!» تلاش کرده است این تردید را به آگاهی و اطمینان تبدیل کند.

فرزاد معلم، مدیر دیجیتال مارکتینگ بیمه‌دات‌کام درباره فلسفه اصلی این کمپین اظهار کرده است: کمپین «بیمه شک‌دار نگیر» از یک واقعیت ساده شروع شده است، اغلب کسانی که از خرید بیمه‌شان مطمئن نیستند، نه به خاطر قیمت بلکه به‌دلیل نداشتن آگاهی دچار شک می‌شوند. ما تصمیم گرفتیم این شک را به زبان خود مردم تبدیل کنیم تا بگوییم راه مطمئن، از آگاهی می‌گذرد. هویت بصری این کمپین نیز بر تضاد میان «شک و اطمینان» بنا شده است؛ جایی که تصویر پیکسلی و خاکستری سمت چپ، نماد تردید است و سمت راست واضح و رنگی، نشانه‌ آگاهی و تصمیم قطعی.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا