zoomit

به‌روزرسانی نرم‌افزاری متا چندین هفته است که باعث از کار افتادن هدست‌های کوئست می‌شود

به‌روزرسانی نرم‌افزاری متا چندین هفته است که باعث از کار افتادن هدست‌های کوئست می‌شود

متا تأیید کرده است که به‌دلیل بروز مشکلی در به‌روزرسانی نرم‌افزاری، برخی از هدست‌های کوئست ۲ و کوئست ۳ و کوئست 3S با اختلال مواجه شده‌اند.

متا در بیانیه‌ای می‌گوید که درحال‌حاضر اکثر کاربران می‌توانند از هدست‌های خود استفاده کنند؛ اما تیم فنی شرکت در تلاش است تا به‌سرعت مشکل پیش‌آمده را برای تمامی کاربران برطرف کند.

برخی از کاربران ردیت تأیید کرده‌اند که متا به آن‌ها اطلاع داده است که با توجه به پایان گارانتی هدست‌های کوئست ۲ و ۳، خدمات خارج از گارانتی برای رفع مشکل ارائه خواهد داد. مدیر انجمن پشتیبانی مشتریان متا می‌گوید که تیم پشتیبانی، دستورالعمل‌های جدیدی برای پشتیبانی بهتر از کاربران دریافت کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط

متا در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) اعلام کرد که برخی از هدست‌های جدید Quest 3S با مشکلاتی در به‌روزرسانی نرم‌افزار مواجه شده‌اند؛ اما در آن اطلاعیه و حتی در بیانیه‌های قبلی، به هدست‌های کوئست ۲ و کوئست ۳ یا نسخه‌ی خاصی از نرم‌افزار اشاره نشده بود.

متا ۹ دسامبر (۱۹ آذر) از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی خود با نام Meta Quest v71 خبر داد. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی مانند روش بهبودیافته‌ی اتصال نمایشگر دسکتاپ مجازی و پشتیبانی از کیبورد در محیط‌های مجازی را به همراه دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا