نرم افزار

به‌روزرسانی جدید بینگ ویندوز ۱۱ مایکروسافت، هوش مصنوعی را پیش چشم کاربر قرار می‌دهد

به‌روزرسانی جدید بینگ ویندوز ۱۱ مایکروسافت، هوش مصنوعی را پیش چشم کاربر قرار می‌دهد

مایکروسافت واقعاً می‌خواهد بدانید که موتور جستجوی بینگ خود را با هوش مصنوعی برگرفته از OpenAI سازنده ChatGPT تقویت کرده است. این شرکت قبلاً مرورگر جدید بینگ برای اج را با هوش مصنوعی معرفی کرده است، اما روشن است که اج در رقابت مرورگرها در برابر کروم و سافاری عقب‌تر است. جای تعجب نیست که مایکروسافت اکنون توجه خود را به میدان جنگی معطوف کرده است که پیشتاز است: دسکتاپ ویندوز شما. بله، مایکروسافت Bing مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً به نوار وظیفه ویندوز ۱۱ می‌آورد که در نوار جستجوی قرص‌شکل آن قرار دارد.

به گزارش نیوزلن و به نقل از اسلشگیر، این شرکت توضیح داده است که شما اکنون قادر خواهید بود پاسخ سوالات خود را سریعتر و با سهولت بیشتری بدون نیاز به مرورگر، با کمک «باکس جستجوی قابل تایپ ویندوز و Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی در جلو و مرکز این تجربه»، بیابید. تصمیم مایکروسافت از نظر راحتی کاربر و همچنین از دیدگاه تجاری بسیار منطقی است. این شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات نرم‌افزاری و ابری مدعیست که پرکاربردترین قابلیت در سیستم‌عامل رایانه شخصی آن، کادر جستجو در پایین است که در کنار دکمه خانه (Home) ویندوز قرار دارد.

 

چه بخواهید و چه نخواهید نمی‌توانید از آن فرار کنید

 
مایکروسافت می‌گوید بیش از نیم میلیارد نفر از کاربران ویندوز، هر ماه به سراغ قابلیت جستجوی این سیستم‌عامل می‌روند، که فرصت مهمی برای نمایش مهارت‌های موتور جستجوی بینگ با هوش مصنوعی و مرورگر اج فراهم می‌آورد. پس از به‌روزرسانی ویندوز، نوار جستجو نماد اختصاصی بینگ را نشان می‌دهد که با کلیک روی آن قابلیت‌های هوش مصنوعی مشخص می‌شود.

 

به‌روزرسانی جدید بینگ ویندوز 11 مایکروسافت، هوش مصنوعی را پیش چشم کاربر قرار می‌دهد
مایکروسافت علاوه بر قرار دادن هوش مصنوعی بینگ در جلو و مرکز، پشتیبانی از iOS را نیز به برنامه Phone Link خود اضافه کرده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد آیفون را به صورت بی‌سیم به رایانه شخصی ویندوزی خود متصل کنید، و این بدان معناست که نه تنها می‌توانید از طریق رایانه خود در تماس‌های تلفنی شرکت کنید، بلکه به شما امکان می‌دهد به مکالمات iMessage خود نیز دسترسی داشته باشید.

کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند به طور یکپارچه جلسه مرور وب خود را به رایانه شخصی خود منتقل کنند و همچنین هاتسپات تلفن همراهشان را از پانل تنظیمات شبکه خود رایانه فعال کنند. همچنین، ابزار snipping اکنون به شما امکان می‌دهد با همان انعطاف‌پذیری که با اسکرین‌شات‌ می‌گیرید، صفحه را به صورت ویدئویی هم ضبط کنید.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا