مديريت ICT

بنیانگذار توییتر: مالکیت ایلان ماسک تنها ‌راهکار مورداعتماد است

بنیانگذار توییتر: مالکیت ایلان ماسک تنها ‌راهکار مورداعتماد است

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد که ماسک برای خرید این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو که اکنون خصوصی خواهد شد، حدود ۴۴ میلیارد دلار یعنی به ازای هر سهم ۵۴ دلار و ۲۰ سنت پرداخت خواهد کرد.

به گزارش نیوزلن و به نقل از ایندیپندنت، پاراگ آگراوال، رئیس توییتر گفت: «توییتر هدف و ارتباطی دارد که کل جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به تیم‌هایمان بسیار مفتخریم و کاری الهام‌بخش ما است که هرگز این گونه مهم نبوده است.»

این شرکت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این معامله را «هیئت‌مدیره توییتر به‌اتفاق آرا تایید کرده است» و انتظار می‌رود در صورت تایید سهام‌داران، در سال ۲۰۲۲ نهایی شود.

برت تیلور، رئیس هیئت‌مدیره مستقل توییتر، می‌گوید: «هیئت مدیره توییتر برای آنکه پیشنهاد ایلان را ارزیابی کند، فرایندی متفکرانه و جامع را با تمرکز سنجیده روی جوانب ارزشی، اطمینانی و مالی اجرا کرد. این معامله پیشنهادی پول نقد هنگفتی می‌آورد و معتقدیم بهترین مسیر روبه‌جلو برای سهامداران توییتر است.»

دورسی روز سه‌شنبه در پی اعلام این خبر، گفت که «توییتر به عنوان شرکت» همیشه «تنها معضل» و «بزرگ‌ترین مایه تاسف» او بوده است.

او گفت: «این شرکت تحت تملک وال‌استریت و مدل تبلیغاتی بوده است و پس گرفتن آن از وال‌استریت نخستین گام درست است.»

دیدگاه و خدمات آن بیش از هر چیزی برای من مهم است و هر کاری لازم باشد برای محافظت از آن‌ها انجام می‌دهم. توییتر در جایگاه شرکت همیشه تنها معضل و بزرگ‌ترین مایه تاسف من بوده است. این شرکت تحت تملک وال‌استریت و مدل تبلیغاتی بوده است و پس گرفتن آن از وال‌استریت نخستین گام درست است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا