نرم افزار

بزرگ‌ترین نقص ویرایشی مایکروسافت ورد برطرف شد

بزرگ‌ترین نقص ویرایشی مایکروسافت ورد برطرف شد

ایجاد یک سند مایکروسافت ورد عالی و بی‌نقص به زودی و به لطف به روز رسانی جدید این نرم‌افزار بسیار راحت‌تر از قبل انجام خواهد شد.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  techradar، مایکروسافت به تازگی افشا کرد که در حال کار روی به روز رسانی بسیار مهمی برای ورد است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی بین قابلیتهای ویرایش، بازبینی و مشاهده یک سند تغییر حالت بدهند.
 
اگرچه این ویژگی پیش از این برای سرویسهای رقیبی نظیر گوگل داکز عرضه شده بود اما می‌تواند تاثیر بسیار بزرگی روی تجربه کاربری افزادی که به دلایل مختلف استفاده از مایکروسافت ورد را ترجیح می‌دهند، داشته باشد. اخبار مرتبط با این به روز رسانی برای اولین بار در مه ۲۰۲۲ و هنگام عرضه این قابلیت برای کاربران وب ورد افشا شد.
 
البته نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ هم اکنون خبر از آن دارد که مایکروسافت ورد برای کاربران ویندوز و مک در ماه جولای ۲۰۲۲ از این قابلیت بهره مند خواهد شد. همان طور که پیش از این نیز گفته شد، این به روز رسانی برای آن دسته از افرادی که با گوگل ورک اسپیس کار کرده اند، آشنا است و موجب می‌شود که اشتباهات یا بازنویسیهای تصادفی روی سند شخص دیگری که از قابلیت Track Changes فعلی استفاده می‌کند تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.
 

 بزرگ‌ترین نقص ویرایشی مایکروسافت ورد برطرف شد

 
کاربران اکنون یک دکمه ویرایش جدید را در نوار مایکروسافت ورد می‌بینند که با کلیک بر روی آن، سه گزینه ارائه می‌شود. یکی از این گزینه‌‌ها ویرایش است که به ‌طور پیش‌فرض روشن است و به کاربر اجازه می‌دهد تا تغییرات مستقیمی در سند ایجاد کند، گزینه بعدی که بازبینی نام دارد و کاربر می‌تواند تغییرات و نظرهایی را روی سند پیشنهاد بدهد و گزینه بعدی که مشاهده نام دارد تنها برای مشاهده بدون تغییر یک سند ایجاد شده است.
 
مایکروسافت عنوان کرده است که روشن کردن قابلیت Track Changes به صورت خودکار سند را روی حالت بازبینی باز می‌کند و بنابراین اگر شما سندی را باز کنید که اجازه ویزایش یا بازبینی را برای آن ندارید همچنان می‌توانید به آن سند دسترسی داشته باشید اما نمی‌توانید به حالتهای ویرایش یا بازبینی بروید.
 
این خبر جدید‌ترین خبری است که در ارتباط با سری تغییرات مرتبط با مایکروسافت ورد منتشر شده و به نظر می‌رسد که این تغییرات به منظور حفظ کاربران این نرم‌افزار در سراسر جهان اعمل شده است. پیش از این نیز اخباری مبنی بر عرضه قابلیت تایپ پیش بینی پذیر برای مایکروسافت ورد ارائه شده بود که نشانگر تحولاتی عظیم در این نرم‌افزار بود.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا