اپراتورها

برگزاری رویداد فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند توسط آکادمی همراه اول

برگزاری رویداد فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند توسط آکادمی همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد « فناوری های تحول آفرین و سلامت هوشمند» روز گذشته چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱، با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، محمدعلی محسنی بندپی نماینده و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ناصر سیم فروش مشاور عالی وزیر بهداشت، محمدعلی اخایی معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، مصطفی درجزی مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول و علی اکبر حکمتی‌کیا مدیر آکادمی همراه اول در آمفی‌تئاتر ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.
 

در این رویداد یک روزه، ضمن معرفی کاربردهای فناوری های تحول آفرین در حوزه سلامت، ظرفیت های همراه اول در حوزه هوشمندسازی این حوزه ارائه و زمینه‌های همکاری تشریح شد.

*زیرساخت‌های اجرای سرویس‌های دیجیتال در همراه اول فراهم است
حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این رویداد با بیان اینکه از سه سال گذشته فعالیت های اساسی در راستای توسعه سرویس های دیجیتال در همراه اول را آغاز کرده ایم، گفت: زیرساخت اجرای سرویس های دیجیتال در همراه اول فراهم است تا با بکارگیری ابزارهای فناورانه، راهکارهایی را برای بهبود فرآیندهای حوزه سلامت داشته باشیم.

وی در ادامه با شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرم های دیجیتال توسعه داده شده همراه اول، گزارشی از فعالیت های شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند و مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه کشور ارائه داد.

 *لزوم بهبود زیرساخت دیجیتال کشور در حوزه سلامت
محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این رویداد ضمن بیان اینکه علی رغم پیشرفت تکنولوژی، در حوزه سلامت از آن بی بهره هستیم به تشریح ابعاد مختلف «سلامت هوشمند» و نقش آن در کنترل هزینه های این حوزه اشاره کرد.

گفتنی است در این رویداد بابک حسین خلج دکتری مهندسی برق از دانشگاه استنفورد، سیدمهدی خلیق رضوی دکتری علوم مغز و شناخت از دانشگاه کمبریج و محمدعلی اخایی معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در زمینه های اینترنت اشیا و فناوری ۵G و همچنین هوش مصنوعی و واقعیت مجازی به ارائه مطالب تخصصی و آموزشی در این حوزه برای شرکت‌کنندگان رویداد پرداختند.

 

آکادمی همراه اول این رویداد را همسو با ماموریت همراه اول که «تحقق رویای دیجیتال» است، برگزار کرد تا ضمن آگاهی بخشی به مدیران ارشد حوزه سلامت درباره تحولات عرصه دیجیتال، راهکارهای مواجهه با این تغییر و تحولات و بسترهای توسعه داده شده در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران به عنوان راهکارهایی هوشمندانه، نیز تزریق دانش کند که نهایتا مورد تقدیر و تشکر ویژه اعضای حاضر در رویداد قرار گرفت.

 

مدیران ارشد حوزه سلامت در جریان برگزاری این رویداد، از مرکز مانیتورینگ تخصصی پلتفرم های دیجیتال همراه اول نیز بازدید کردند و در جریان دستاوردهای همراه اول در مقولات مختلف تکنولوژی و همچنین توان مهندسان و متخصصان نخبه داخلی کشور در عرصه ارتباطات قرار گرفتند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا