نرم افزار

برنامه ویژه جیمیل برای بهبود ساختار گوگل اسپیس در این بسته نرم‌افزاری

برنامه ویژه جیمیل برای بهبود ساختار گوگل اسپیس در این بسته نرم‌افزاری

یافتن یک پیام و یا یافتن یک گروه در حافظه چت جیمیل دیگر برای شما چندان دشوار نخواهد بود و با به‌رزورسانی جدید در سیستم جیمیل خواهد توانست تا تجربه کاربری بهتری را در اختیار داشته باشید.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  Techradar، سیستم گوگل ورک اسپیس قرارا است تا ویژگی‌های بهتری را دریافت کرده و به کاربران خود اجازه بدهد تا بتوانند چت‌های گروهی را یافته و به صورت راحت‌تری به این گروه‌ها ملحق شوند.
 
این گروه‌ها با نامک اسپیس شناخته می‌شوند و دسترسی به آن‌ها از طریق اپلیکیشن جیمیل و امکان سرچ آنلاین آن برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود.
 
برای یافتن یک اسپیس خاص، کاربر رویکرد ساده‌ای خواهد داشت و باید یک کوئری را در بخش جستجوی جیمیل خود وارد کرده و کلید انتر را فشار بدهد. به این ترتیب وقتی جستجویی را انجام می‌دهید، شاهد نتایج جدیدی خواهید بود که گروهی از آن‌ها مربوط به اسپیس‌ها خواهند بود.
 
گوگل این نتایج را برای هم اسپیس‌هایی که به ‌آن‌ها ملحق شده‌اید و هم برای اسپیس‌هایی که عضو آن‌ها نیستید ارائه می‌کند و حتی اگر به یک اسپیس دعوت شده باشید که دسترسی مخفی و محدود دارد ولی هنوز به آن نپیوسته‌اید، باز هم نام این اسپیس را در نتیجه جستجوی خود خواهید یافت.
 

برنامه ویژه جیمیل برای بهبود ساختار گوگل اسپیس در این بسته نرم‌افزاری

کاربران حتی خواهند توانست تا پیش نمایشی از محتوای اسپیس را قبل از ملحق شدن به آن مشاهده کنید. این قابلیت از طریق دکمه‌ای به نام Preview در دسترس شما قرار خواهد داشت و علاوه بر این دکمه، دکمه‌ مجزایی با نام Join برای شما قابل دسترسی خواهد بود.
 
بلاگ خبری ورک اسپیس‌های گوگل در این زمینه می‌گوید: «از آنجایی که تعداد اسپیس‌های درون سازمان‌ها در حال افزایش یافتن هستند، ما راه‌های بهتری را برای یافتن اسپیسی که دنبال آن هستید در اختیار شما قرار خواهیم داد. درعین حال نیز مسیری برای ملحق شدن به اسپیس تیم‌ها، پروژه‌های خاص و حتی موارد مورد علاقه شما در دسترس شما خواهد بود.»
 
این قابلیت در حال حاضر برای کاربران عرضه شده است و برای همه مشتریان گوگل ورک اسپیس و کاربرانی که از نسخه قدیمی جی سوت (چه نسخه بیسیک و چه نسخه بیزنس) استفاده می‌‌‌کنند در دسترس خواهد بود.
 
شایان ذکر است که در حال حاضر طبق گزارش رسمی گوگل، هر اسپیس امکان پذیرایی از ۸ هزار عضو را خواهد داشت که در مقایسه با تعداد قبلی یعنی ۴۰۰ نفر، جهشی چشمگیر را نشان می‌دهد.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا