zoomit

مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد

مانیتور خوش‌قیمت Skyworth پنل ۱۰۰ هرتز ۲۷ اینچ دارد

شرکت Skyworth مانیتور گیمینگ F27B23Q را برای بازار چین معرفی کرد. قیمت مانیتور مورد بحث در فروشگاه JD.com به ۷۴۹ یوان (حدود ۱۰۶ دلار) می‌رسد.

مانیتور F27B23Q از پنل ۲۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۱٬۴۴۰ در ۲٬۵۶۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد. پنل ۸ بیتی مانیتور از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند، ۱۲۵ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و دقت رنگ (Delta E) آن کمتر از دو است.

مانیتور جدید Skyworth نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای دارد و با پشتیبانی از فناوری Adaptive Sync، نرخ فریم پردازنده‌ی گرافیکی و نرخ نوسازی نمایشگر را همگام نگه‌ می‌دارد تا تصاویری صاف ارائه دهد.

مانیتور مورد بحث به‌طور خودکار روشنایی و دمای رنگ نمایشگر را بر اساس شرایط نوری محیط تنظیم می‌کند و با پشتیبانی از فناوری فیلتر نور آبی در سطح سخت‌افزار، فشار وارد بر چشم را بدون کاهش دقت رنگ به حداقل می‌رساند.

مقاله‌های مرتبط

مانیتور Skyworth دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است. پایه‌ی ارگونومیک این مانیتور زوایای دید متفاوتی برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهد و با بهره‌مندی از استاندارد VESA، امکان نصب آن روی دیوار وجود دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا