zoomit

هواوی P50 پرو در رنگ‌بندی جدید آبی کهکشانی، سفید و نارنجی معرفی شد

هواوی P50 پرو در رنگ‌بندی جدید آبی کهکشانی، سفید و نارنجی معرفی شد

هواوی در کنفرانس بهار خود، گوشی پرچم‌دار P50 پرو خود را در سه رنگ‌بندی جدید معرفی کرد. این گوشی در رنگ آبی کهکشانی، سفید و نارنجی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این رنگ‌های جدید با سبک و بافت P50 پرو بیشتر مطابقت دارند.

هواوی p50 پرو آبی

به گزارش هواوی‌سنترال، مدل آبی P50 پرو در سه نسخه به‌فروش می‌رسد که قیمت و مشخصات آن در ادامه آورده شده است:

  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۸۶۴ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۹۴۲ دلار
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۱۱۰۰ دلار

هواوی p50 پرو نارنجی و سفید

همچنین قیمت نسخه‌های مختلف رنگ سفید و نارنجی P50 پرو به شرح زیر است:

  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۱۰۲۱ دلار
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۱۱۷۹ دلار

رنگ‌های جدید P50 پرو هواوی به‌نحوی طراحی شده‌اند که تجربه‌ی کاربری ارتفایافته‌ای را به کاربر ارائه دهند. رنگ سفید جدید و نارنجی از بدنه‌ی چرمی ساده و صفحه‌نمایش سرامیکی نانو بهره می‌برند که مقاومت این دستگاه را دربرابر سقوط تا پنج برابر افزایش داده است.

از سوی دیگر، مدل آبی کهکشانی جدید P50 پرو به‌نحوی طراحی شده است تا اثر انگشت روی آن باقی نماند. غیر از رنگ‌بندی جدید، سایر مشخصات فنی این مدل‌های جدید با مدل اصلی P50 پرو یکسان است.

رنگ بندی کامل هواوی p50 پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی P50E با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ برای بازار چین رونمایی شد
  • تاریخچه قیمت سری میت و پی هواوی: از سال ۲۰۱۲ تا امروز

هواوی P50 پرو از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نرخ نمونه‌برداری لمس این نمایشگر ۳۰۰ هرتز بوده و وضوح آن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل است. تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش این گوشی نیز ۴۵۰ پیکسل‌براینچ است. این گوشی پرچم‌دار از تراشه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که شامل یک هسته‌ی کورتکس X1 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ی کورتکس A78 با فرکانس کاری ۲٫۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کورتکس A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهترز است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی گرافیکی آدرینو ۶۶۰ مجهز شده است.

هواوی P50 پرو از هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی همچنین به سیستم دوربین چهارگانه‌ی پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و f/1.8، یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با f/1.6، یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.2 و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و f/3.5 است و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.4 مجهز شده و باتری آن نیز ۴۳۶۰ میلی‌آمپرساعتی است. این پرچم‌دار همچنین از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی سیمی پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا