zoomit

واتساپ در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای برای آیپد منتشر می‌کند

واتساپ در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای برای آیپد منتشر می‌کند

یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های سرویس واتساپ در میان کاربران این اپلیکیشن، نداشتن نسخه‌ای مناسب برای آیپدها است؛ ویل کاتکارت، مدیرعامل واتساپ ۸ بهمن ۱۴۰۰ در مصاحبه‌ای به این محدودیت اشاره کرد و گفت که این شرکت در برنامه‌ی کاری خود زمانی را برای توسعه‌ی نسخه‌ای برای آیپدها در نظر گرفته؛ اما به جزئیات این طرح اشاره‌ای نکرد.

به گزارش ۹to5mac، مدیر اجرایی واتساپ در مصاحبه‌ی خود درباره‌ی درخواست طولانی‌مدت کاربران برای توسعه‌ی نسخه‌ای مناسب آیپدها گفت:‌

مدت‌ها است که مردم خواهان توسعه‌ی نسخه‌ای از واتساپ برای استفاده در آیپدهای خود هستند؛ ما برای انجام این کار اشتیاق فراوانی داریم.

واتساپ مدتی است که روی پشتیبانی زیربنایی چند دستگاهی برای اجرا شدن نسخه‌ای از این اپلیکیشن روی آیپدها تلاش می‌کند و حالا به نظر می‌رسد این پیام‌رسان، سرانجام گام‌هایی اجرایی برای ورود به این پلتفرم برمی‌دارد. کاتکارت با اشاره به این امر، گفت:

تا به‌ حال اقدامات زیادی برای توسعه‌ی فناوری پشتیبانی از چندین دستگاه صورت گرفته است، نسخه‌ی وب و اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ در‌حال‌حاضر به این فناوری مجهز هستند و اگر گزینه‌ی روشن‌بودن هم‌زمان چندین دستگاه فعال باشد، بدون نیاز به گوشی یا اتصال شبکه می‌توانید همچنان پیام‌ها را در این نسخه‌ها دریافت کنید. کاربان باید بتوانند حتی با وجود خاموش‌بودن گوشی‌ نیز از واتساپ روی تبلت خود استفاده کنند. اکنون زمینه‌های لازم برای توسعه‌ی بیشتر این فناوری وجود دارد.

مدیر اجرایی واتساپ از افشای اطلاعات و جزئیات بیشتری در این زمینه خودداری کرد، با این وجود با توجه به اظهارات کاتکارت می‌توان به انتشار نسخه‌ای از این اپلیکیشن برای آیپدها در آینده‌ای نزدیک خوشبین بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا