zoomit

چاپ بهرنگ؛ راه ارزان و سریع برای بسته‌بندی محصولات کسب‌و‌کارهای کوچک

چاپ بهرنگ؛ راه ارزان و سریع برای بسته‌بندی محصولات کسب‌و‌کارهای کوچک

استفاده از بسته‌بندی که هم مقاوم باشد و هم برای ارسال با پست یا تیپاکس یا باربری، قوانین این شرکت‌ها را هم رعایت کند، می‌تواند بسته‌بندی ایده آلی به شمار آید. یکی دیگر از نکاتی که توسط فروشندگان و صاحبین این کسب‌وکارهای کوچک مورد لحاظ قرار می‌گیرد، قیمت تمام شده بسته‌بندی و تعداد آن است. اگر کسب‌وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود باشد، باید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان بتواند، حداقل بسته‌بندی که برای محصولات خود نیاز دارد، تأمین کند. اینجا است که چاره ای جز انتخاب بسته‌بندی آماده در تعداد کم ندارد. از جمله این بسته‌بندی‌های آماده که می‌توان به‌راحتی آن‌ها را سفارش داد، می‌توان به جعبه آماده، ساک دستی آماده، کارتن پستی و روبان‌های سفارشی اشاره کرد که در ادامه در مورد این بسته‌بندی‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

درسال ۲۰۲۲ استفاده از چه بسته‌بندی‌هایی اغلب به کسب‌وکارها توصیه می‌شود؟

سال ۲۰۲۱ بسیاری به‌دنبال خرید کالا بصورت آنلاین بودند، بخشی از آن‌ها به دلیل بسته بودن بسیاری از مغازه‌ها و بخش دیگری به دلیل صرفه‌جویی در وقت.

این موضوع به این معنا است که شرکت‌ها باید استراتژی تجارت الکترونیکی خود را برای سال ۲۰۲۲ روی پایین آوردن زمان ارسال محصولات و پیدا کردن بهترین بسته‌بندی برای ارسال محصولات خود بگذارند. با توجه به بالا رفتن سفارشات باید در زمینه ارسال محصولات سریع‌تر عمل کرد.

بهترین بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط چیست ؟

بهترین بسته بندی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط چیست ؟

بهترین بسته‌بندی، بسته‌بندی است که بتواند محصول را صحیح و سالم و در کمترین زمان به دست مشتریان برساند. پیدا کردن این‌چنین بسته‌بندی که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، کاری دشوار است. کسب‌و‌کار شما اگر در ابتدای فعالیت خود است، باید هزینه‌های زیادی را برای پیدا کردن این نوع بسته‌بندی انجام دهید. شما می‌توانید در ابتدای کار از جعبه آماده برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کنید.

خرید و سفارش جعبه آماده در تعداد کم و با تنوع زیاد در سایز‌ها و رنگ‌های مختلف، امروزه به‌راحتی ممکن شده است. شما می‌توانید به صفحه جعبه آماده بروید. جعبه آماده برای روسری، جعبه آماده برای کفش، جعبه آماده برای ترحیم، جعبه آماده برای شمع، جعبه آماده برای لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، جعبه آماده برای ابزار و قطعات از جمله محصولات قابل سفارش در این سایت هستند.

مزایای بسته‌بندی‌های آماده برای کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها چیست ؟

خرید بسته‌بندی آماده در تعداد کم مزیت‌های زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها، پایین آوردن هزینه بسته‌بندی در ابتدای فعالیت است. بعنوان مثال شما قرار نیست برای شروع فعالیت خود، سفارش بسته‌بندی در تیراژ ۱۰۰۰عدد و بالاتر داشته باشید. شما می‌توانید با سفارش بسته‌بندی‌های آماده نتنها در هزینه بسته‌بندی خود صرفه‌جویی کنید، بلکه بجای صرف زمانی حدود ۱۰ روز، ۱ روزه بسته‌بندی خود را دراختیار داشته باشید. در ادامه به دیگر مزایای بسته‌بندی آماده برای کسب‌وکارهای کوچک می‌پردازیم:

بسته‌بندی آماده به برندسازی شما کمک می‌کند

انتظار اینکه همه از برند شما خوششان بیاید، غیر واقعی است. اطمینان حاصل کنید که تلاش‌های بازاریابی شما و نوع بسته‌بندی محصولات، به سمت مخاطبان مناسب هدایت می‌شود. کسانی را پیدا کنید که ارزش‌های شما را به اشتراک می‌گذارند. و چه راهی بهتر از این که ارزش‌های خود را به وضوح بیان کنید. برندسازی به شما کمک می‌کند با افرادی که کارهای شما را دوست دارند، ارتباط برقرار کنید. محصولات و بسته‌بندی شما بهترین تناسب برای سلیقه شخصی آن‌ها خواهد بود. کارتن‌های پستی، لیبل‌ها، ساک دستی‌های آماده و جعبه‌های بسته‌بندی، همه باید برای مشتریان هدف شما جذاب باشد. در این صورت است که با استفاده از بسته‌بندی‌های آماده می‌توانید نهایت تأثیرگذاری خود را داشته باشید.

بسته‌بندی باعث معرفی برند شما در رسانه‌های اجتماعی می‌شود

وقتی مشتریان شما محصول شما را بخشی از سبک زندگی شخصی خود می‌دانند، به نحوه نمایش برند و بسته‌بندی آن، اهمیت زیادی می‌دهند. سفیران برند خود را براساس ارتباط با برند خود انتخاب کنید. مردم می‌خواهند با دیگرانی که همان مد را انتخاب می‌کنند، ارتباط برقرار کنند. و شما می‌خواهید رسانه‌های اجتماعی، مشتریان شما را، هم با برند شما و هم با یکدیگر مرتبط کنند. بنابراین به بسته‌بندی خود توجه زیادی داشته باشید. زیرا بسته‌بندی جذاب مردم را به هیجان آورده و خرید خود را در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند. درنتیجه افراد هم سلیقه با آن‌ها که دنبال کننده آن‌ها هستند نیز، برند شما را بیشتر خواهند شناخت. شما می‌توانید با هدیه دادن محصولات خود به افراد تأثیر گذار در شبکه‌های اجتماعی، افرادی بیشتری را به برند خود جذب کرده و بسته‌بندی می‌توان تأیید نهایی بر کیفیت بالای محصولات شما باشد.

خرید و سفارش بسته‌بندی آماده چگونه به برندسازی کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند؟

برندسازی شما باید نشان‌دهنده کسب‌و‌کار، ارزش‌ها و ایده‌های شما باشد. چه چیزی برند شما را خاص می‌کند؟ چه کاری را بهتر از رقبا انجام می دهید؟ آیا از مواد با کیفیت بالاتر استفاده می‌کنید؟ یا از محیط زیست بیشتر آگاه هستید؟ آیا محصولات الکترونیکی که تولید می‌کنید بهترین ارزش را نسبت به محدوده قیمتی خود دارند؟ مطمئن شوید که مزایای محصولات شما در برندسازی شما مشخص است. این کار به شما کمک می‌کند از نهایت پتانسیل محصول و بسته‌بندی آن استفاده کنید.

اما، شما به خودتان نمی فروشید. به‌همین‌دلیل، است که باید برند خود را از منظر آن‌ها ببینید. برای رسیدن به این هدف، باید بدانید که مشتری ایدئال شما کیست. شما باید سن، جنسیت، علایق مشتری ایدئال خود را بدانید. هرچه در تحلیل خود عمیق‌تر شوید، برندسازی شما بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر بدانید که آن‌ها چه چیزی را دوست دارند، ایده خوبی در مورد نیاز آن‌ها خواهید داشت. و شما می‌خواهید محصول شما نیازهای آن‌ها را برآورده کند.

فروشگاه‌های آنلاین از چه بسته‌بندی‌های آماده ای برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می‌کنند؟

فروشگاه های آنلاین از چه بسته بندی های آماده ای برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می کنند؟

این یک کانال فروش بسیار تأثیرگذار است که مطمئناً در آینده رشد خواهد کرد. با شلوغ شدن زندگی، مردم سعی می‌کنند تا زمانی که بتوانند با خرید آنلاین در زمان خود صرفه‌جویی کنند. این به آن‌ها امکان مقایسه سریع محصول و خرید از مارک‌هایی را می‌دهد که به‌طور فیزیکی نمی‌توانند در نزدیکی خود، پیدا کنند. شما می‌توانید با استفاده از ساک دستی آماده و چاپ برند خود روی آن، برای بسته‌بندی و ارسال محصولات خود، فروشگاه آنلاین خود را به دیگران معرفی کنید. این اقدام شما باعث آشنایی بیشتر افرادی که شما را نمی‌شناسند با شما می‌شود.

برای سفارش ساک دستی آماده و چاپ برند روی ساک دستی کاغذی آماده و مشاهده نمونه کارهایی مثل ساک دستی آماده برای مزون، پاکت ترحیم، ساک دستی آماده برای کفش، ساک دستی آماده برای پوشاک، ساک دستی آماده برای کتاب، ساک دستی گلاسه آماده و ساک دستی کرافت به صفحه ساک دستی آماده مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ در تماس باشید.

چگونه تأثیر فروش اینترنتی را با استفاده از بسته‌بندی‌های آماده چند برابر کنید؟

فروش اینترنتی گاهی اوقات فاقد حس شخصی است. مردم دوست دارند به سوالات خود بلافاصله پاسخ داده شود. گاهی اوقات آن‌ها نمی خواهند انرژی خود را صرف نوشتن یک پیام و انتظار برای پاسخ بکنند. شما می‌توانید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب و پس از ارسال اطلاعات کافی در بسته‌بندی خود، بر این امر غلبه کنید. جهت ارسال محصولات، برای اقلامی که ازطریق فروشگاه‌های آنلاین به فروش می رسند، می‌توان از جعبه آماده استفاده کرد. جعبه آماده یک راه‌حل عالی است. از باز شدن تصادفی، در حمل و نقل محافظت می‌کند. و تجربه جعبه گشایی بهینه برای مشتری را ارائه می‌دهد. همچنین امکان نگه‌داری اقلام داخل جعبه را در داخل کمد برای جلوگیری از آسیب ارائه می‌دهند.

می‌توانید بروشورها، تگ ‌های آویز یا لیبل‌هایی حاوی اطلاعات اضافی درباره محصول و نام تجاری خود قرار دهید تا آن را شخصی‌تر کنید. بنابراین، طراحی بسته‌بندی آماده برای اقلامی که به صورت آنلاین فروخته می‌شوند، می‌تواند همان لمس شخصی باشد که مشتریان گاهی احساس می‌کنند از دست رفته است. وقتی هیچ تماس شخصی با فروشنده وجود ندارد، باید به روش دیگری این کار را انجام دهید.

ما مطمئن هستیم که شما در حال حاضر ایده‌های بسته‌بندی آماده برای برند خود دارید. آن‌ها را با کارشناسان بسته‌بندی ما به اشتراک بگذارید. آن‌ها مطمئن خواهند شد که بسته‌بندی آماده شما، همان است که مشتریان شما می‌خواهند. و اینکه بسته‌بندی شما در واقع، یک فروشنده ساکت و شایسته برای برند شما خواهد بود. همچنین می‌توانید گزینه‌های مختلف بسته‌بندی آماده را که در وب سایت ما موجود است، مشاهده کنید.

سریع ترین راه سفارش بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای کوچک چیست؟

اگر تا اینجا محتوا را به خوبی مطالعه کرده باشید و شما هم به‌دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید یا سفارش بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای کوچک هستید، باید به این نکته توجه کنید که فروشگاه‌های بسیاری خدمات تولید جعبه آماده و ساک دستی آماده را انجام می‌دهند و شناخت معتبرترین آن‌ها کاری آسان نیست. قیمت ملاک مهمی است ولی شما باید به این نکته نیز توجه کنید که کیفیت حرف اول و آخر را میزند. مثلا محصول خود را در جعبه یا ساک دستی آماده خریداری شده قرار می دهید. این بسته‌بندی پس از ارسال، پاره شده است و وقتی مشتری بسته‌بندی پاره را می بیند، جا میخورد. شما تمام تلاش خود را کرده‌اید که محصولی با کیفیت به مشتری خود بدهید ولی چون بسته‌بندی ارزانی را انتخاب کرده‌اید، تلاش شما بی نتیجه می ماند.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ ساک دستی آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات بهرنگ https://behrangdesign.ir اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه‌ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا