مديريت ICT

اولین سریال کره‌ای اپل درباره هک مغز خواهد بود

اپل تی وی پلاس همزمان با آغاز فعالیت خود در کره جنوبی سریالی در ژانر علمی تخیلی که در این کشور ساخته شده است را به نمایش در خواهد آورد.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، اپل تی وی پلاس از تاریخ ۴ نوامبر در کشور کره جنوبی هم راه اندازی خواهد شد و به این ترتیب وارد قلمرو جدید با چالش‌های هیجان انگیز خواهد شد. بر همین اساس این سرویس استریم فیلم تصمیم گرفته است تا اولین سریال کره‌ای خود را از آن تاریخ شروع به پخش کند.
 
این سریال که دکتر برین نام دارد در واقع در ژانر علمی تخیلی و بر اساس کامیکی به همین نام ساخته شده است. لی سان-کیون که پیش از این نیز در فیلم کره‌ای معروف انگل نقش پدر خانواده متمول را بازی کرده بود این بار نقش دانشمندی به نام سه وون را بر عهده دارد. پس از این که خانواده سه وون در یک حادثه راز آلود درگیر می‌شوند، او اذهان افراد فوت شده را برای دستیابی به حافظه و دانستن این که دقیقا چه بر سر آنها آمده است، هک می‌کند.
 

 

 
این سریال ۶ قسمتی توسط فیلم ساز مشهور و علی رتبه کره جنوبی یعنی جی-وون کارگردانی و اجرا شده است. همچنین او در نوشتن فیلم نامه این سریال نیز همکاری هایی داشته است.هر هفته یک قسمت از سریال دکتر برین در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد و پخش قسمت آخر آن برای دهم سپتامبر برنامه ریزی شده است.
 
این پاییز برای پروژه‌های علمی تخیلی اپل تی وی پلاس بسیار پر کار بوده است. سریال‌های مختلفی از این ژانر در پاییز جاری پخش خواهند شد که برخی از آنها بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسند. همچنین فیلمی به نام Finch که در آن تام هنکس در نقش مردی که با یک سگ و یک روبات در خیابان‌های اخرالزمانی آمریکا قدم میزند نیز در ۵ نوامبر پخش خواهد شد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا