سخت‌افزار

انتشار ویدئویی از یک آیفون ۱۵ پرو شبیه‌سازی‌شده با دکمه‌های جدید و USB-C

انتشار ویدئویی از یک آیفون ۱۵ پرو شبیه‌سازی‌شده با دکمه‌های جدید و USB-C

در یک آیفون ۱۵ پرو شبیه‌سازی‌شده در ویدئویی که به تازگی در نسخه چینی تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شده است نمای دقیق‌تری از طراحی شایعه‌شده این دستگاه دیده می‌شود. ویژگی‌های اصلی سخت‌افزاری مورد انتظار در آن شامل دکمه‌های حالت جامد، درگاه USB-C و قاب تیتانیومی است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از مک‌رومرز، این ویدئو فراتر از شایعات موجود چیز جدیدی را روشن نمی‌کند، اما نمای سه بعدی از ظاهر آیفون ۱۵ پرو را ارائه می‌دهد. به طور کلی، این دستگاه شبیه به آیفون ۱۴ پرو به نظر می‌رسد، و در عین حال مهمترین تفاوت‌های آن شامل دکمه بلندی صدا و چیزی است که احتمالاٌ یک دکمه Action است که جایگزین کلید Ring/Silent شده است.
 
این مدل شبیه‌سازی‌شده احتمالا بر اساس فایل‌های CAD لو رفته از سازندگان قاب آیفون است. مشخص نیست که آیا برجستگی دوربین پشتی یا سایر جنبه‌های این آیفون شبیه‌سازی‌شده کاملاً مقیاس‌پذیر است یا آیا یک اسلات فیزیکی سیم‌کارت ، پس از آنکه در سال گذشته از همه مدل‌های آیفون ۱۴ در ایالات متحده حذف شد، در برخی کشورها آنگونه که در اینجا نشان داده شده است باقی خواهد ماند یا نه. همچنین این امکان وجود دارد که طراحی نهایی دکمه‌ها و سایر قسمت‌ها بتواند جزئیات بیشتری نسبت به آنچه در این قالب اولیه نشان می‌دهد داشته باشد.
 

انتشار ویدئویی از یک آیفون 15 پرو شبیه‌سازی‌شده با دکمه‌های جدید و USB-C

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، انتظار می‌رود هر چهار مدل آیفون ۱۵ از USB-C استفاده کنند، اما مدل‌های پرو ممکن است از USB 3.2 یا Thunderbolt 3 برای سرعت انتقال داده‌های سریع‌تر نسبت به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ پشتیبانی کنند. همچنین انتظار می‌رود هر چهار مدل دارای ناچ موسوم به جزیره دینامیک باشند که در حال حاضر به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو محدود می‌شود.
 
انتظار می‌رود اپل طبق معمول، در رویدادی در ماه سپتامبر، سری آیفون ۱۵ را معرفی کند. سایر ویژگی‌های شایعه شده برای مدل‌های Pro شامل تراشه بیونیک A17، حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر، وایفای ۶E  سریع‌تر، افزایش رم و برخی موارد دیگر می‌شود.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا