نرم افزار

امکان وارد کردن داده‌های عکس‌ها به مایکروسافت اکسل اضافه شد

امکان وارد کردن داده‌های عکس‌ها به مایکروسافت اکسل اضافه شد

به روز رسانی بعدی مایکروسافت اکسل احتمالا یکی از اصلی‌ترین محرومیت‌های کاربران این نرم‌افزار بسیار کاربردی را حل کند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  techradar، اطلاعات جدید منتشر شده در نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵  نشان‌ می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد کاربران به زودی‌ می‌توانند داده‌ها را مستقیماً از یک تصویر درون نرم‌افزار اسپردشیت به مایکروسافت اکسل وارد کنند.
 
مایکروسافت در این رابطه اعلام کرده است که کاربران‌ می‌توانند جدول‌های داده را از تصویری در سربرگ داده به درون اکسل وارد کنند. این به روز رسانی که برای بسیاری از افراد کاربردی است موجب‌ می‌شود که وارد کردن دستی داده‌ها برای کاربران در این شرایط منسوخ شود.
 

 امکان وارد کردن داده‌های عکس‌ها به مایکروسافت اکسل اضافه شد

 
این به روز رسانی در هنگام نوشتن این خبر در مرحله «توسعه» فهرست بندی شده است اما مایکروسافت اعلام کرده است که احتمالا این به روز رسانی در ژوئن ۲۰۲۲ برای کاربران عرضه خواهد شد. به این ترتیب تنها یک ماه تا عرضه این ویژگی کاربردی زمان باقی است.
 
گفته‌ می‌شود که این قابلیت در زمان عرضه برای تمامی کاربران مایکروسافت اکسل در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. اکسل در حال حاضر برای مک، آیفون و اندروید قابلیتی به نام Data From Picture را عرضه کرده است که تصاویر را برای هر داده مرتبطی که بتوان آن را ویرایش کرده و درون اسپردسیت گذاشت اکسن‌ می‌کند.
 
خبر عرضه این قابلیت جدیدترین خبری است که در رابطه با به روز رسانی‌های مایکروسافت برای اکسل عرضه شده است و تعبیه آن اگرچه بسیار ساده به نظر‌ می‌رسد اما در هر صورت برای تمامی کاربران اکسل ویژگی بسیار مفیدی تلقی خواهد شد و مایکروسافت‌ می‌بایست آن را بسیار زودتر عرضه‌ می‌کرد.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا