شبكه اجتماعی

امکان ایجاد پست جدید در نسخه دسکتاپ اینستاگرام فراهم شد

کاربران نسخه تحت وب اینستاگرام بالاخره پس از سال‌ها انتظار می‌توانند از طریق این نسخه به اشتراک گذاری گذاری پست‌های عکس محور یا ویدیوهای کمتر از ۱ دقیقه اقدام کنند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، بالاخره پس از سال‌ها انتظار، امکان ایجاد پست از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام فراهم شد. این شبکه اجتماعی در قالب به روز رسانی هایی که از ۲۱ اکتبر ارائه خواهد کرد به کاربران در سراسر جهان اجازه می‌دهد که از طریق مرورگر کامیپوتر خود به پست عکس‌ها و ویدیوهای زیر ۱ دقیقه بپردازند.
 
این قابلیت زمانی مفید واقع می‌شود که کاربر به تلفن همراه خود دسترسی نداشته باشد. علاوه بر این کسب و کارها و افراد مشتاقی که می‌خواهند از دوربین‌های گزان قیمت خود نهایت استفاده را ببرند نیز می‌توانند از این قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کرده و عکس‌های خود را به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر به اشتراک بگذارند.
 

 

 
البته کاربران نسخه موبایل اینستاگرام نیز از به روز رسانی‌ها بی نصیب نمانده است. قابلیت جدید این شبکه اجتماعی که Collabs نام دارد از ۱۹ اکتبر به صورت آزمایشی فعال شده است و از این پس دو کاربر با استفاده از ویژگی یاد شده می‌توانند در نوشتن و به اشتراک گذاری زیلز و پست‌ها با یکدیگر همکاری کنند.
 
به منظور انجام این کار کاربر اول می‌بایست کاربر همکار خود را از صفحه تگ کردن انتخاب کرده و او را در فرایند نوشتن دخالت بدهد. فالوورهای هر دو کاربر می‌توانند پست ساخته شده با استفاده از این روش را مشاهده کنند و حتی ویو ها، لایک‌ها و کامنت‌های دریافت شده برای هر دو کاربر برای همان پست یکسان منظور خواهد شد.
 
تست دیگری که در ۲۰ اکتبر انجام خواهد شد به کاربران اجازه می‌دهد که به طور مستقیم از طریق دکمه پست جدید به جمع آوری کمک‌های مالی عام المنفعه و خیریه بپردازند. علاوه بر این از ۲۱ اکتبر تمامی کاربران می‌توانند افکت‌های موسیقی محور ریلز از قبیل Superbeat و Dynamic Lyrics را مشاهده کنند. این قابلیت اگرچه به اندازه ویژگی‌های جدید دیگر چشم گیر نیست اما به کاربران کمک می‌کند که به جای ویرایش کردن روی به اشتراک گذاری محتوا تمرکز کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا