نرم افزار

امکان انتقال چت‌های واتس اپ از آیفون به اندروید فراهم شد

بالاخره کاربران همراه‌های هوشمند مجهز به اندروید ۱۲ می‌توانند تاریحچه چت واتس اپ خود را از آیفون قدیمی به دستگاه اندرویدی جدید خود انتقال بدهند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  mashable، سامسونگ در اوت ۲۰۲۱ اعلام کرد که کاربران واتس اپ بالاخره می‌توانند تاریخچه چت خود را از ایفونها به دستگاه‌های سامسونگ گلکسی انتقال بدهند. پس از گذشت مدتی اعلام شد که کاربران سایر دستگاه‌های اندروید نیز در آینده این قابلیت را دریافت خواهند کرد و اکنون زمان آن فرا رسیده است.
 
به این ترتیب کمپانی گوگل نیز در روز سه شنبه اعلام کرد که کاربران می‌توانند تاریخچه چت واتس اپ خود را از آیفون به دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه ۱۲ این سیستم عامل انتقال بدهند. به این ترتیب این ویژگی هنوز هم مختص دستگاه‌های اندرویدی رده بالا و پرچم دار است.
 
با این حال کاربران این سری همراه‌های هوشمند برای انجام ایت کار می‌بایست تلفن‌های خود را به یک کابل تبدیل یو اس بی نوع C به لایتنینگ متصل کنند و سپس در هنگام تنظیم دستگاه اندرویدی جدید خود کد QR ارائه شده روی آیفون خود را اسکن کنند. با انجام این مراحل واتس اپ به صورت خودکار باز می‌شود و می‌توانید تمامی اطلاعات خود را به تلفن همراه اندرویدی جدیدتان منتقل کنید. همچنین شما می‌توانید به جای اسکن کد QR واتس اپ را به صورت دستی باز کرده و سپس به بخش تنظیمات رفته و پس از انتخاب گزینه چت ها، گزینه انتقال چتها به اندروید را انتخاب کنید.
 

 

 
گوگل اظهار داشته است که اعمال چنین قابلیتی برای این کمپانی آسان نبوده است. شما در اندروید ۱۲ می‌توانید بیشتر دادهها و نرم افزارهای خود را با استفاده از کابل یاد شده در بالا از آیفون به اندروید منتقل کنید. با این حال انتقال برخی از دادهها دشواری زیادی دارد و به همین دلیل است که گوگل برای اعمال این قابلیت با واتس اپ همکاری‌های زیادی داشته است.
 
این کمپانی در ادامه مدعی شده است که قابلیت یاد شده روی دستگاه‌های سامسونگ گلکسی و تمامی همراه‌های هوشمند پیکسل کار می‌کند و سپس تمامی دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه ۱۲ می‌توانند از آن بهره مند شوند. با این وجود جالب است بدانید که هنوز هیچ همراه هوشمندی به غیر از موارد ذکر شده به صورت رسمی به اندروید ۱۲ مجهز نشده است.
 
با این حال وضعیت به این صورت باقی نمی‌ماند و بسیاری از تولید کنندگان تلفن‌های همراه هوشمند در تلاش هستند تا محصولاتجدید خود را با اندروید ۱۲ به بازار عرضه کنند. البته مشکل اصلی که هنوز پابرجا مانده است این است که هنوز در رابطه با برخورداری همراه‌های هوشمند قدیمی‌تر از این قابلیت حتی سخنی هم به میان نیامده است.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا