zoomit

این شما و این نسخه جدید بخش محصولات زومیت

این شما و این نسخه جدید بخش محصولات زومیت

پس از به‌روزرسانی نیوزلن در سال گذشته و تلاش شبانه‌روزی تیم جوان برنامه‌نویسی، حالا با نیوزلن یکپارچه و مدرن -چه از نظر ظاهری و چه از نظر زیرساختی- در خدمت شما هستیم. تمام تلاش تیم توسعه‌ی محصول و تیم فنی بر این بوده است که تجربه‌ای کاربردی، سریع و لذت‌بخش برای کاربران فراهم شود.

تماشا در یوتیوب

تغییرات زیرساختی اعمال‌شده، این امکان را به ما می‌دهند تا سرویسی ارائه کنیم که روزبه‌روز کامل‌تر و بهتر می‌شود. به‌لطف تلاش‌های تیم فنی، راه برای به‌روزرسانی‌های پیوسته و افزودن قابلیت‌های جدید، بیش از پیش هموار شده است.

بخش محصولات نیوزلن، سرویسی با قدمت ۶ سال

هدف اصلی ما در بخش محصولات، ارائه‌ی همه‌ی ابزارهایی است که شما برای خرید و شناخت کالاهای الکترونیکی لازم دارید، آن هم به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن. در حقیقت، نیوزلن سرویسی برای مقایسه‌ی سریع قیمت و مشخصات فراهم کرده است تا در کنار بررسی‌ها و راهنمای خرید، در مسیر انتخاب و خرید محصولات جدید، همراه شما باشد.

کاربران همیشه بزرگ‌ترین سرمایه‌ی نیوزلن بوده‌اند؛ از این رو در فرایند توسعه‌ی نسخه‌ی جدید بخش محصولات، به‌طور ویژه‌ روی مشاوره برای خرید، رفع ابهامات و پاسخ به پرسش کاربران متمرکز شدیم.

تغییرات بخش محصولات نیوزلن صرفاً به جنبه‌ی ظاهری خلاصه نمی‌شود. نسخه‌ی جدید بخش محصولات، تغییرات گسترده‌ی زیرساختی تجربه کرده است و حالا نه‌تنها سرعت بیشتری دارد، بلکه امکانات هیجان‌انگیزتر و کاربردی‌تری به شما ارائه می‌دهد.

سرعت و دسترسی آسان

با زیرساخت و فناوری‌های جدید، تجربه‌ی سریع‌تری از بخش محصولات خواهید داشت. المان‌های طراحی نیز به گونه‌ای پیاده‌سازی شده‌اند که شما راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا