zoomit

هواوی برند Pura را متولد کرد؛ عصر جدید غول چینی در صنعت موبایل

هواوی برند Pura را متولد کرد؛ عصر جدید غول چینی در صنعت موبایل

هواوی پس از ۱۲ سال با برند خاطره‌انگیز P خداحافظی کرد تا P60 آخرین گوشی این سری باشد. غول چینی با رونمایی برند جدید Huawei Pura می‌خواهد عصر تازه‌ای در صنعت موبایل برای خودش رقم بزند. عبارت Pura به معنی خلوص و زیبایی است.

لوگو هواوی پورا / Huawei Pura در پس‌زمینه مشکی

رونمایی از برند هواوی پورا اتفاق مهمی برای یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های چین محسوب می‌شود و نشان می‌دهد هواوی حتی با وجود تحریم‌های سخت آمریکا، تمایلی به توقف فعالیت‌هایش ندارد.

هواوی به هنگام رونمایی برند پورا گفت که محصولات این خانواده تمرکز ویژه‌ای بر طراحی زیبا، قابلیت‌های چشمگیر در حوزه‌ی دوربین و استایل اختصاصی دارند و به‌دنبال بازتعریف زیبایی و نوآوری در صنعت موبایل هستند.

هواوی P70
تصویر فاش‌شده از هواوی پورا ۷۰

با رونمایی برند پورا حالا انتظار می‌رود که گوشی‌ پرچمدار بعدی هواوی نه با نام Huawei P70 بلکه با نام Huawei Pura 70 از راه برسد.

بر اساس گفته‌ی فردی در ویبو، سری پورا ۷۰ شامل مدل عادی، مدل پرو، مدل پرو پلاس و مدل اولترا خواهد بود. هواوی پورا ۷۰ اولترا قرار است جایگزین مستقیم هواوی پی ۶۰ آرت باشد.

مقاله‌های مرتبط

فعلاً هیچ جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی هواوی سری پورا ۷۰ نمی‌دانیم، اما برخی گزارش‌ها به افزایش قیمت گوشی های جدید اشاره دارند. گفته می‌شود که پیش‌سفارش سری پورا ۷۰ در برخی از فروشگاه‌های منتخب چین آغاز شده است؛ اما فعلاً هیچ خبری از رونمایی رسمی نیست.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا