zoomit

پانوس پانای، رهبر سابق ویندوز، به آمازون پیوست

پانوس پانای، رهبر سابق ویندوز، به آمازون پیوست

آمازون در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که پانوس پانای را به خدمت گرفته است. پانای به‌مدت ۱۹ سال در مایکروسافت بود و در سال‌های اخیر، رهبری تیم ویندوز و سرفیس را برعهده داشت. بر‌اساس بیانیه‌ی آمازون، پانای به‌عنوان رهبر کسب‌وکار Devices & Services انتخاب شده است.

در سال ۲۰۰۴، پانای به‌عنوان مدیر برنامه به مایکروسافت پیوست و پس از طی‌کردن مسیر رشد، خودش را به جایگاه رهبری ویندوز رساند. پانای در دوران حضورش، مهندسان مایکروسافت را به تولید کامپیوترهایی کاملاً جدید ترغیب کرد. او به‌خاطر شوق فراوانش به مدل‌های نوآورانه‌ی سرفیس همواره تحسین می‌شد. خانواده‌ی لپ تاپ مایکروسافت در دوران رهبری پانای تغییرات درخورتوجهی تجربه کرد.

اوایل سال ۲۰۲۳، مایکروسافت تعداد زیادی از نیروهایش را اخراج کرد و هم‌زمان برخی از افشاگران گفتند که تعدیل نیروی مایکروسافت تأثیر بسزایی روی کسب‌و‌کار سرفیس گذاشته است. به‌موجب تغییر سیاست‌های مایکروسافت، این شرکت فعلاً هیچ مدل نوآورانه و متفاوتی از سرفیس نمی‌سازد و روی محصولات سنتی‌تر و محبوب‌تر مثل سرفیس لپ تاپ استودیو متمرکز می‌شود.

اندی جسی، مدیرعامل آمازون، می‌گوید که پانوس پانای شخصیتی نوآور و قدرتمند در حوزه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار است و ازاین‌پس رهبری کسب‌و‌کار Devices & Services را برعهده می‌گیرد. کار پانای در آمازون از پایان ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا