zoomit

اپل فعلاً برنامه‌ای برای عرضه آی مک جدید با نمایشگری بزرگ‌تر ندارد

اپل فعلاً برنامه‌ای برای عرضه آی مک جدید با نمایشگری بزرگ‌تر ندارد

اپل هم‌زمان با معرفی مک استودیو و استودیو دیسپلی در رویداد Peek Performance‌ روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، بی‌سروصدا تولید آی مک ۲۷ اینچی را متوقف کرد. در این میان شایعات منتشرشده حاکی از آن بود که اپل قصد دارد آی مک پرو جدیدی تولید کند، اما حالا طبق برخی گزارش‌ها به نظر می‌رسد که اپل در حال حاضر هیچ برنامه‌‌ای برای عرضه‌ی آی مک با نمایشگری بزرگ‌تر در آینده‌ای نزدیک ندارد.

به گزارش ۹to5mac، اپل این روز‌ها خود را برای عرضه‌ی موج بعدی مک‌ها با تراشه‌ی جدید M2 آماده می‌کند؛ این خانواده مک بوک ایر، مک بوک پرو و ​​مک مینی جدید را شامل می‌شود، اما خبری از عرضه‌ی نسخه‌های پیشرفته و جدید دسکتاپ آل این وان در میان این مجموعه نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسل بعدی مک بوک ایر و مک بوک پرو اواخر ۲۰۲۲ با تراشه M2 از راه خواهند رسید

این خبر علاوه بر دسکتاپ آل این وانی با نمایش بزرگتر، در مورد استفاده از تراشه‌های M1 پرو، مکس یا Ultra نیز صدق می‌کند. براساس اطلاعات منتشرشده، اپل روی تولید آی مک ۲۴ اینچی جدیدی برای سال ۲۰۲۳ تمرکز کرده است و بعید به نظر می‌رسد که به پردازنده‌های پیشرفته‌ی اپل مجهز باشد.

البته برنامه‌های اپل آنچنان قابل پیش‌بینی نیستند و حتی امکان دارد این شرکت به معرفی نسخه‌های مختلفی از آی مک نیز فکر کرده باشد، اما آنچه تا به ‌امروز به بیرون در پیدا کرده، حاکی از آن است اپل فعلاً روی ارتقای مک استودیو و ارائه‌ی نسخه‌‌ای از مک پرو مجهز به اپل سیلیکون برای کاربران حرفه‌ای خود تمرکز کرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا