zoomit

آتش‌سوزی گسترده لس‌آنجلس؛ یوتیوب به کمک کاربرانش می‌رود

آتش‌سوزی گسترده لس‌آنجلس؛ یوتیوب به کمک کاربرانش می‌رود

نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب، روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گوگل و یوتیوب ۱۵ میلیون دلار برای حمایت از لس‌آنجلس و تولیدکنندگان محتوا که در اثر آتس‌سوزی آسیب دیده‌اند، اهدا خواهند کرد.

موهان در بیانیه‌ی منتشرشده به این موضوع اشاره کرد که کمک ۱۵ میلیون دلاری را در اختیار سازمان‌های امدادی محلی ازجمله سازمان اورژانس لس‌آنجلس، صلیب سرخ آمریکا، مرکز بشردوستانه‌ی بلایای طبیعی و مؤسسه خبری غیرانتفاعی قرار خواهد داد.

هنگامی که دفاتر یوتیوب در لس‌آنجلس بتوانند فعالیت خود را از سر گیرند، تولیدکنندگان محتوا نیز می‌توانند از امکانات این دفاتر برای بازسازی و آغاز مجدد فعالیت‌ها و مشاغل خود بهره ببرند.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس گفت: «همه کارمندان، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و ساکنان لس‌آنجلس بدانید که ما برای حمایت، اینجا در کنار شما هستیم.»

باتوجه به ممنوعیت قریب‌الوقوع تیک‌تاک در روز یکشنبه، تولیدکنندگان محتوا از طرفداران خود درخواست می‌کنند که آن‌ها را در سایر پلتفرم‌های اجتماعی دنبال کنند. YouTube Shorts، بخش Reels اینستاگرام و شبکه اجتماعی چینی رد‌نوت (Xiaohongshu) می‌توانند رقبای مناسبی برای تیک‌تاک باشند.

موهان نوشت: «در چنین لحظاتی، ما قدرت جوامع را می‌بینیم که برای حمایت از یکدیگر گرد هم می‌آیند و مقاومت یوتیوب شبیه هیچ جامعه‌ی دیگری نیست.»

علاوه‌بر یوتیوب، برخی از شرکت‌های واقع در لس‌آنجلس نیز اقدام به اهدای کمک‌های میلیون دلاری با هدف حمایت از کارکنان و ساکنان آسیب‌دیده از آتش‌سوزی کرده‌اند.

نتفلیکس و کامکست هر دو اعلام کردند که مبلغ ۱۰ میلیون دلار به گروه‌های آسیب‌دیده کمک خواهند کرد. شرکت متا و مارک زاکربرگ نیز اعلام کردند که مبلغ چهار میلیون دلار را برای کمک به آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی اهدا خواهند کرد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا