zoomit

برکناری برخی مدیران؛ اولین اقدام جدی آگراوال برای تغییر ساختار توییتر

به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید توییتر عجله زیادی برای ایجاد تغییراتی ساختار و بهبود فرهنگ سازمانی این شرکت دارد؛ آگراوال تنها چند روز بعد از منصوب شدن به سمت مدیرعاملی توییتر، اقداماتی برای افزایش مسئولیت‌پذیری، سرعت و کارایی عملیاتی در بخش‌های محصولات، درآمدزایی و هسته اصلی فناوری این شرکت انجام داده است. کیوان بیک پور، بروس فالک و نیک کالدول، رهبری این سه تیم را بر عهده خواهند داشت.

به عنوان بخشی از این تغییر، مایکل مونتانو، سرپرست مهندسی توییتر و دانتلی دیویس، سرپرست طراحی و تحقیقات توییتر، در پایان سال ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) از سمت خود کنار گذاشته خواهند شد.

مجله Fast Company دیویس را اولین مدیر اجرایی سیاهپوستی توییتر معرفی کرده بود؛ او در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) برای از بین بردن رکود و ایجاد تغییرات بزرگی در فرهنگ این شرکت به توییتر پیوسته بود، اما ظاهرا برخی از کارمندان از اقدامات او راضی نبودند و می‌گفتند که عادت نداشتند از آن‌ها خواسته شود از یکدیگر انتقاد کنند. به گزارش ورج، در بخشی از این مقاله به نقل قولی از بیک پور، مدیر بخش محصولات مصرفی توییتر، اشاره شده است:

به اعتقاد من پیوستن دانتلی به توییتر، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف برای این شرکت بود.

دیویس در واکنش به این تصمیم روز جمعه ۱۲ آ‌ذز ۱۴۰۰ در توییتی نوشت:

افتخار این را داشتم که در بخشی از مسیر، همراه توییتر باشم.

davis tweet

این تغییر، دومین تغییر بزرگ توییتر در این هفته بعد از کناره‌گیری جک دورسی از این شرکت محسوب می‌شود.

به گفته لورا الکساندر، سخنگوی توییتر، این تصمیم‌ها در راستای تسریع تصمیم‌گیری‌های شرکت صورت گرفته و آگراوال با تمرکز بر بهبود عملکردها و رساندن توییتر به اهدافش، این تغییرات را انجام داده است.

شما اقدامات آگراوال برای تغییرات ساختاری در توییتر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا