zoomit

پیکسل واچ احتمالاً با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های موبایلی معرفی خواهد شد

پیکسل واچ احتمالاً با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های موبایلی معرفی خواهد شد

طی چند هفته‌ی گذشته شاهد انتشار خبرهای زیادی درمورد پیکسل واچ گوگل بوده‌ایم. ابتدا رندرهای این ساعت هوشمند و سپس تصاویری از مدل واقعی این محصول دردسترس قرار گرفت. اگرچه اکنون تقریباً با طراحی و ظاهر پیکسل واچ آشنا شده‌ایم، اما هنوز سؤالات پی‌پاسخ دیگری درمورد این دستگاه وجود دارد. به‌هرحال گزارشی جدید به برخی جزئیات درمورد این ساعت هوشمند اشاره دارد.

به گزارش XDA و به‌نقل از ۹to5Google، ساعت هوشمند معرفی نشده‌ی گوگل احتمالاً از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. اکنون باید دید پیکسل واچ ازنظر مصرف باتری چه عملکردی خواهد داشت و عمر باتری واقعی آن در استفاده‌ی روزانه چگونه خواهد بود. پس از بررسی باتری این ساعت هوشمند مشخص شده است که شباهت‌هایی با باتری گلکسی واچ ۴، Fossil نسل ۶ و Sagen Faster نسل ۶ دارد.

پیکسل واچ روی مچ دست

داده‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که باتری پیکسل واچ احتمالاً با هربار شارژ بین ۲۰ تا ۴۸ ساعت دوام خواهد آورد. اگرچه این بازه‌ی زمانی دید خیلی دقیقی از شارژدهی این ساعت به ما ارائه نمی‌دهد، اما باید توجه داشت که مصرف باتری این ساعت می‌تواند در آینده و با دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بهتر شود. منبع این گزارش علاوه‌بر ارائه‌ی جزئیات باتری، اعلام کرده است این محصول احتمالاً از اتصال به شبکه‌های موبایلی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر واقعی پیکسل واچ این‌ بار درکنار گلکسی واچ سامسونگ و اپل واچ مشاهده شد
  • پیکسل واچ با WearOS 3.1 و قابلیت‌های سلامت و ردیابی حرکات ورزشی احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

اگرچه مشخص نیست پیکسل واچ دقیقاً چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما در بسیاری از خبرها و شایعات مرتبط گفته شده این محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O ۲۰۲۲ رسماً رونمایی خواهد شد. این رویداد که در ۱۱ و ۱۲ مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد، احتمالاً میزبان ساعت هوشمند گوگل خواهد بود. امیدواریم این محصول در مراسم I/O امسال معرفی و با قیمتی روانه‌ی بازار شود که فضای رقابتی بیشتری در بازار ساعت‌های هوشمند ایجاد کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا