zoomit

ردیاب حرکتی جدید سونی، حضور در متاورس را از طریق گوشی ممکن می‌کند

ردیاب حرکتی جدید سونی، حضور در متاورس را از طریق گوشی ممکن می‌کند

براساس گزارش بلومبرگ، جدیدترین گجت پوشیدنی گروه تجاری سونی از نوع ردیاب حرکتی است و به کاربران امکان می‌دهد ازطریق گوشی هوشمند خود وارد متاورس شوند. متاورس اصطلاحی است که به دنیای مجازی ارتباط داده می‌شود، دنیایی که در آن می‌توانید آواتار اختصاصی خود را داشته باشید و کارهای مختلفی انجام دهید.

پسر ژاپنی خوشحال با کاراکتر انیمه در حال استفاده از گجت سونی Mocopi متاورس

سیستم جدید Sony Mocopi متشکل‌از ۶ دستگاه بی‌سیم مجزا است که به دور مچ دست، مچ پا، سر و باسن بسته می‌شوند. این دستگاه‌ها که هشت گرم وزن دارند حرکات بدن را ردیابی و براساس آن‌ حرکات آواتار متاورس را تعیین می‌کنند.

کاربر سپس می‌تواند از آواتارها در داخل اپلیکیشن‌های متنوع حوزه‌ی متاورس که روی گوشی‌های اندرویدی سونی و آیفون‌های اپل دردسترس هستند استفاده کند.

گجت سونی Mocopi متاورس رنگ آبی

رونمایی کیت Mocopi که ۳۶۰ دلار قیمت دارد و در ماه نخست سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار ژاپن می‌شود نشان می‌دهد سونی علاقه‌ی شگرفی به حضور در بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دارد. سونی در سال‌های اخیر بودجه‌ی قابل‌توجهی به پروژه‌های جدید اختصاص داده است تا فعالیت خود را در صنعت بازی گسترش دهد.

گجت سونی Mocopi متاورس بنفش

سونی در آینده‌ای نزدیک مدل جدید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را روانه‌ی بازار می‌کند. کیت جدید Mocopi در کنار پلی‌استیشن وی‌‌آر نوعی اکوسیستم واقعیت مجازی برای سونی می‌سازد.

حضور در متاورس تصمیم قابل‌تأملی است. درحالی‌که عمدتاً نگاه مثبتی به متاورس وجود ندارد، تحلیلگران می‌گویند متاورس دیر یا زود جایگزین اینترنت فعلی می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا