zoomit

آخرین قیمت میلگرد اصفهان، شاهین بناب و فایکو آنلاین با اپلیکیشن مرکزآهن

آخرین قیمت میلگرد اصفهان، شاهین بناب و فایکو آنلاین با اپلیکیشن مرکزآهن

اهمیت این موضوع به قدری است که در بازار آهن آلات نیز تمام افراد به سمت آسان سازی و همیشه دردسترس بودن استفاده از خدمات قدم برداشته‌اند. هدف ثانویه در این روش‌ها این است که تمام سنین بتوانند از خدمات ارائه شده توسط شما استفاده کنند. مرکزآهن با بیش از سه دهه تجربه در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی، همکاری گسترده‌ای با برترین‌های ایران مانند: میلگرد ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد شاهین بناب، میلگرد فایکو ساری، مجتمع فولاد مبارکه و صدها کارخانه دیگر دارد. این مجموعه یکی از پیشگامان برای آسان سازی خدمات دنیای فولاد است. ازآنجاکه در عصر حاضر تمام افراد مجهز به گوشی‌های هوشمند هستند، بهترین روش ادغام صنعت آهن با تکنولوژی، استفاده از اپلیکیشن و سایت است. اپلیکیشن مرکزآهن قیمت روز میلگرد را در هر ساعت از شبانه روز به شما ارائه می‌دهد.

مرکز آهن

میلگرد کارخانه اصفهان، شاهین بناب و فایکو در اپلیکیشن

محصولات کارخانه‌های تولید میلگرد، تیرآهن، ورق، پروفیل و …، ویژگی و قیمت این مقاطع در اپلیکیشن و سایت مرکزآهن به‌راحتی قابل مشاهده و بررسی است. در بازار آهن و فولاد کارخانه‌های مختلف و شناخته شده متنوعی وجود دارند که هرکدام تولیدکننده یک یا چند نوع مقطع فولادی هستند. کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از این کارخانه‌های بزرگ ایران است. میلگرد ذوب آهن به دلیل کیفیت بالا بین مشتریان داخل و خارج ایران محبوب است. این کارخانه با استفاده از بهترین شمش‌های فولادی قادر به تولید انواع میلگرد آجدار و ساده است. میلگردهای آجدار گرید A2 و A3 این کارخانه در تمام سایزهای کاربردی به تولید روز می‌رسند. که شما می‌توانید قیمت میلگرد ۱۲ اصفهان، قیمت میلگرد ۱۴ امروز اصفهان و قیمت لحظه‌ای تمام میلگردهای ساده و آجدار ذوب آهن را از ما استعلام بگیرید. محصولات ذوب آهن اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، جهت ارسال برای مشتریان سراسر ایران مناسب است.

مجتمع فولاد شاهین بناب یکی دیگر از کارخانه های فعال و شناخته شده در مرزهای ایران است که محصولات آن در اپلیکیشن موجود هستند. میلگرد شاهین بناب انواع متنوعی را شامل می‌شود که پرطرفدارترین سایز و نوع این محصول، میلگرد ۱۶ بناب و میلگرد ۱۴ بناب در گرید A3 است. محصولات کارخانه میلگرد شاهین بناب نیز روزانه قیمت گذاری شده و در اپلیکیشن قابل بررسی هستند.

میله گرد فایکو یا همان میلگرد ساری سومین کارخانه تولید میلگرد و مقطع فولادی است که شما می‌توانید در اپلیکیشن بررسی کنید. قیمت میلگرد ۱۴ فایکو، قیمت میلگرد ۱۶ ساری و سایزهای کاربردی دیگر مانند ۱۸، ۲۰ و… هر روز پس از بررسی بازار بروز می‌شوند. این کارخانه علاوه بر میلگرد، تیرآهن نیز تولید می‌کند. قیمت میلگرد فایکو با توجه به کیفیت مواد اولیه و وضعیت بازار روز مشخص می‌شود. بیشتر افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند و پروژه اجرایی آن‌ها در شمال کشور است از محصولات این کارخانه استفاده می‌کنند. میلگردهای این کارخانه از نوع آجدار هستند.

مکان‌هایی که در بالا به شما معرفی شد، تنها بخشی از کارخانه‌های تولید میلگرد ایران هستند. این کارخانه‌ها به دلیل طرفداران زیادی که دارند در این بخش معرفی شدند. شما می‌توانید تمام کارخانه‌های میلگرد و تیرآهن را با کمک تکنولوژی اپلیکیشن بررسی کنید.

قیمت روز میلگرد کارخانه ها با اپلیکیشن مرکزآهن

همان‌طورکه گفته شد اطلاع از قیمت میلگرد روزانه، اهمیت بالایی دارد. دسترسی آسان به این اطلاعات نیز بسیار مهم است. برای اینکه مشتریان فرضی بتوانند به این اطلاعات دست پیدا کنند مرکزآهن روش‌های مختلفی را دراختیار شما قرار داده است. یکی از اولین و قدیمی‌ترین این روش‌ها، مراجعه حضوری به دفتر مرکزی، صحبت و مشاوره با کارشناسان ما است. البته این روش تنها برای مشتریانی جوابگو است که در شهر اصفهان ساکن هستند.

پس از گسترش شرکت و تعیین هدف «ارائه خدمات به مشتریان اقصی نقاط ایران» ما به‌دنبال روشی ساده برای افرادی گشتیم که در دیگر شهرهای ایران سکونت گزیده‌اند؛ راه‌حل ما دو روش دیگری است که برای استعلام و خرید میلگرد به شما ارائه داده‌ایم: سایت و اپلیکیشن.

وب‌سایت مرکزآهن یکی از بهترین روش‌های دستیابی به قیمت میلگرد ذوب آهن، قیمت تیرآهن، قیمت ورق و … را به شما ارائه داده است. وب‌سایت به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به‌راحتی محصول و کارخانه‌ای که قصد خرید از آن را دارید، پیدا کنید. البته عده ای از افراد هستند که استفاده از مرورگر اینترنت را امری ترسناک و آزاردهنده می‌دانند، برای اینکه این گروه نیز بتوانند به‌راحتی خرید و استعلام قیمت میلگرد بناب، میلگرد اصفهان، میلگرد خوزستان و … را انجام دهند، اپلیکیشن مرکزآهن به روش ارائه خدمات ما اضافه شد.

اپلیکیشن طراحی شده برای استعلام قیمت مقاطع فولادی بسیار کاربردی است و در دو نسخه‌ جدا برای گوشی‌های سیستم‌ عامل اندروید و ios طراحی شده است. فرقی ندارد شما کاربر گوشی های اپل هستید یا یکی از کاربران اندروید، کافی است با مراجعه به وب‌سایت ما، سیب اپ، سیب چه یا بازار به صورت رایگان این اپ را دانلود کنید. شما علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت تمام مقاطع فولادی را بررسی کنید، با اپلیکیشن قادر به استفاده از خدمات دیگری مانند دریافت مشاوره رایگان، خرید، بررسی جدول اشتال میلگرد، جدول اشتال تیرآهن و … نیز خواهید بود.

مرکز آهن

خرید بهترین میلگردهای بازار با اشاره انگشت

تکنولوژی کمک کرده افرادی که قصد خرید میلگرد با اپلیکیشن را دارند، بتوانند با یک اشاره انگشت درخواست خود را عملی کنند. ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید. در صفحه ابتدایی، دسته اصلی محصولاتی که در مرکزآهن به فروش می‌رسند قابل مشاهده هستند. برای خرید میلگرد روی آیکون بزنید و نوع میلگرد را انتخاب کنید. اگر محصول کارخانه خاصی را مد نظر دارید، اسم کارخانه را در قسمت جست‌و‌جو وارد کرده و با کلیک روی کارخانه محصولات مورد نظر را بررسی کنید.

قیمت میلگرد بناب، قیمت میلگرد فایکو، قیمت میلگرد ساری، قیمت میلگرد آلومینیوم و … همه و همه در اپلیکیشن موجود است. برای خرید، محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و سپس سفارشتان را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، کارشناسان برای تکمیل خرید با شما تماس می‌گیرند.

دلایل زیادی وجود دارد که خرید میلگرد و مقطع فولادی از اپلیکیشن را به یکی از روش‌های مورد علاقه فعالان حوزه آهن آلات تبدیل کرده است. مهم ترین آن‌ها کاربرد آسان، استفاده راحت و دسترسی به قیمت روز میلگرد است. پس زمان را هدر ندهید و همین امروز با استفاده از اپلیکیشن خرید مقاطع فولادی را امتحان کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا