zoomit

ردمجیک ۷ در کنار اسنپدراگون ۸ نسل یک از تراشه‌ی مستقل گیمینگ نیز بهره خواهد برد

ردمجیک ۷ در کنار اسنپدراگون ۸ نسل یک از تراشه‌ی مستقل گیمینگ نیز بهره خواهد برد

رد مجیک خود را برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری رد مجیک ۷ آماده می‌کند. این شرکت قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را هفته‌ی آینده معرفی کند. البته رد مجیک پیش از مراسم معرفی رسمی این گوشی، برخی از قابلیت‌های برجسته‌ی آن را به‌ اشتراک گذاشت. رد مجیک امروز تراشه‌ی گیمینگ مستقلی را معرفی کرده که از آن در سری رد مجیک ۷ استفاده کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، رد مجیک در حساب کاربری‌اش در ویبو اطلاعاتی پیرامون تراشه‌ی گیمینگ خود فاش کرد. درحال‌حاضر می‌دانیم که رد مجیک ۷ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره خواهد برد. طبق گفته‌ی این شرکت، رد مجیک ۷ علاوه‌بر پردازنده‌ی کوالکام از تراشه‌ی گیمینگ Red Core نیز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این پردازنده‌ی کمکی به ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر در اجرای بازی‌ها کمک کند و صدا، نور و لرزش و لمس را در بازی‌های موبایلی بهبود ببخشد.

پوستر ردمحیک ۷

پیش از این گفته شده بود رد مجیک ۷ از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع VC با مساحت ۴۱۲۴ میلی‌متر مربع بهره خواهد برد. این محصول همچنین از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۳۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و باتری آن نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پوسترهای جدید نوبیا خبر از شارژر ۱۶۵ وات و مشخصات دیگر رد مجیک ۷ دارد
  • سری رد مجیک ۷ دارای مدلی با فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش خواهد بود

رد مجیک ۷ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد که البته رابط کاربری اختصاصی رد مجیک نیز روی آن اعمال شده است. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این محصول می‌توان به نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس اشاره کرد که از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی بالا بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی و دوربین تکی سلفی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا