zoomit

پنجمین دوره توان‌تِک در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود

پنجمین دوره توان‌تِک در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، این دروه از رویداد با محوریت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت استارتاپ‌ها و انجمن‌های فعال حوزه معلولیت برگزار خواهد شد.

صاحبان ایده و استارت‌آ‌پ‌هایی که خدماتشان به جامعه افراد دارای معلولیت ارائه می‌شود یا توسط افراد دارای معلولیت تأسیس‌شده؛ می‌توانند برای شرکت در رویداد توان تک و بهره‌مندی از فرصت‌های ایجاد شده در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از قبیل حضور در غرفه توان‌تک یا معرفی ایده خود برای جذب سرمایه‌گذار می‌توانند تا چهاردهم بهمن‌ماه با مراجعه به وب‌سایت مجتمع رعد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در پنجمین رویداد توان تک کارشناسان انجمن‌های فعال حوزه معلولیت، ازجمله نمایندگان مراکز رعد و جامعه معلولین ایران به سؤالات فعال صنعت آی‌تی برای دسترس‌پذیر کردن کسب‌وکار خود جهت استفاده افراد دارای معلولیت پاسخ خواهند داد.

رویداد توان تک در الکامپ بیست و ششم برگزاری می‌شود

همچنین پلتفرم مشارکتی مپینو معرفی نقاط دسترس‌پذیر که دوران نوپایی خود را در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد می‌گذارند در کنار سایر استارتاپ‌های فعال در این رویداد حضور خواهد داشت و طبق سنت چندین ساله جایزه مسئولیت اجتماعی رعد به کسب‌وکارهایی که خدمات خود را برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی کرده‌اند؛ اهدا خواهد شد.

دبیرخانه توان تک به شماره ۸۸۳۷۱۰۹۶ در مجتمع رعد آماده دریافت اطلاعات شرکت‌های واجد شرایط دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی رعد است. بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد و توان‌تک در غرفه‌ خود به معرفی فعالیت‌های فناورانه حوزه آی‌تی برای افراد دارای معلولیت خواهد پرداخت.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا