zoomit

اینستاگرام در حال آزمایش پشتیبانی از موسیقی در پست‌های اصلی است

اکنون چندین سال است که اینستاگرام متا به کاربران مناطق پشتیبانی‌شده اجازه می‌دهد به استوری‌های خود موسیقی اضافه کنند. کاتالوگی شامل میلیون‌‌ها آهنگ در ژانرهای مختلف به استوری‌ها اضافه شده که کاربران می‌توانند چند ثانیه از هر کدام را روی تصاویر و فیلم‌هایی که تنها ۲۴ ساعت عمر می‌کنند، قرار دهند. در نهایت نیز با ورود قابلیت ریلز (نسخه رقیب تیک‌تاک) پشتیبانی اینستاگرام از موسیقی گسترش یافت. این شرکت اکنون در حال آزمایش این ویژگی در پست‌های فید در مقیاس منطقه‌ای محدود است.

به گزارش xda-developers، در حال حاضر، این ویژگی با درصد کمی از افراد در حال آزمایش است. کاربران در هند و سایر کشورهای نامشخص قابلیت جدید این شبکه اجتماعی را دریافت کرده‌اند. اگر شما نیز جزو کاربران مناطق منتخب باشید، هنگامی که قصد دارید پستی منتشر کنید، با منوی جدیدی برای انتخاب موسیقی مواجه می‌شوید. سپس می‌توانید چند ثانیه از آهنگ خاصی که دوست دارید را به پست خود اضافه کنید. درواقع، عملکرد ویژگی مذکور شبیه استوری و ریلز است، اما این بار آن را در پست‌های فید اصلی مشاهده می‌کنیم.

قابلیت افزودن موسیقی به اینستاگرام

مقاله‌ی مرتبط:

ریلز مانند تیک‌تاک به کاربران اجازه می‌دهد که پست‌های منتشر شده با یک موزیک خاص را مشاهده کنند؛ بدین شکل افراد می‌توانند برای ساخت ویدئوهای کوتاه خود خلاقیت به خرج دهند و کاربران دیگر نیز می‌توانند همه آن‌ها را ببینند و سرگرم شوند. اکنون که قابلیت اضافه کردن موسیقی به پست‌های اصلی نیز رسیده، کاربران می‌توانند به‌طور مشابه سایر پست‌های عمومی که دارای آهنگی خاص هستند، مشاهده کنند. همچنین دکمه‌ Use Audio در کنار پست‌ها وجود دارد و می‌توانید توسط آن به‌راحتی از موزیک موجود روی ویدئو کاربر دیگری در پست خود استفاده کنید.

این شرکت روی ویژگی‌های دیگری نیز کار می‌کند، از جمله تأیید هویت کاربر که در حال حاضر کارایی خاص ندارد. هنوز مشخص نیست چه زمانی قابلیت اضافه کردن موسیقی به پست‌های اصلی برای کاربران مناطق دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که به‌طور کلی ممکن است ویژگی مذکور نتواند مرحله آزمایشی را پشت سربگذارد و هیچ وقت برای عموم منتشر نشود.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا