zoomit

راه‌اندازی خدمات Cloud Desktop توسط هواوی

راه‌اندازی خدمات Cloud Desktop توسط هواوی

سرانجام هواوی خدمات دسکتاپ جدید «هواوی کلاد» (Huawei CLOUD) را معرفی کرد. این سرویس براساس معماری ابری هواوی طراحی و ساخته شده و می‌تواند خدمات جدید مختلفی مانند ایجاد تغییرات پیکربندی پویا و گسترش منابع را حین اتصال به اینترنت دراختیار شما قرار دهد.

به گزارش هواوی‌سنترال، هواوی کلاد دسکتاپ دارای ویژگی‌های زیر است:

استقرار سریع

هواوی کلاد سرویس دسکتاپی مبتنی‌بر SaaS (Software-as-a-Service) است و می‌توانید بلافاصله پس از خرید آن را مورد استفاده قرار دهید. به‌طور کلی می‌توان از آن به‌راحتی استفاده کرد و بسیار انعطاف‌پذیر است.

مدیریت کارآمد

سیستم ابری جدید هواوی از یکسان‌سازی و استانداردسازی سیستم‌عامل‌های کاربر و اپلیکیشن‌‌های تجاری ازطریق قالب‌های استاندارد پشتیبانی کرده و مدیریت استاندارد پلتفرم‌های اداری فناوری اطلاعات را محقق می‌کند.

مشارکت سیار

صرف نظر از مکان و تجهیزات اداری، کارمندان می‌توانند در هر زمان و مکانی به‌طور مستقیم به فضای اداری دسترسی داشته باشند. پوشش جهانی شبکه هواوی کلاد نوید عملکرد روان را می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • کاهش ۲۸٫۵ درصدی درآمد و رشد ۷۵٫۹ درصدی سود خالص هواوی در سال ۲۰۲۱

تجربه‌ی روان

تجارت الکترونیک، بازی‌ها، شبیه‌سازی صنعتی، طراحی لباس و سایر صنایع مشابه نیاز به رندر رنگ‌های مختلف به درست‌ترین شکل ممکن در دستگاه‌های اداری هستند. با کمک Huawei Delivery Protocol، هواوی کلاد دسکتاپ می‌تواند تجربه اداری نرم و لذت بخش بصری با کیفیت بالا را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

امنیت داده‌ها

مسائل امنیتی مانند حملات ویروسی، افشای اطلاعات، دسترسی غیرقانونی و نظارت بر داده‌ها مشکلی برای تقریباً همه شرکت‌ها هستند. هواوی کلاد دسکتاپ دارای سه مکانیسم امنیتی است: Device Access، Transmission Pipeline و Cloud Platform. علاوه‌براین، موارد دیگری نیز وجود دارند که از سیستم شما محافظت می‌کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا