فناوری

کتابخوان‌های الکترونیکی برای کودکان بهتر از iPads هستند

مگر اینکه نیاز به حواس پرتی آنها داشته باشید! کتاب‌های الکترونیکی ارزان‌تر، ساده‌تر، قابل استفاده در خارج از منزل و به ندرت نیاز به شارژ دارند.

استفاده اولیه از تلفن یا تبلت ممکن است خواندن ساده را سخت کند. تبلت‌ها برای یادگیری و بازی فوق العاده هستند، اما نیاز به نظارت والدین دارند. تبلت های رایانه ای پرستار بچه های الکترونیکی ما شده اند، اما شاید بچه ها با یک کتابخوان الکترونیکی ساده تر شرایط بهتری داشته باشند. آیپد ها نسخه های بزرگ گوشی های ما هستند و به همان اندازه که حواس مغزهای جیبی ما را پرت می کنند، حواس ما را پرت می کنند. یک کتابخوان الکترونیکی مانند Kindle یا Kobo برای یک چیز طراحی شده است: خواندن.

آنها ممکن است چند بازی قدیمی داشته باشند، Kindle دارای یک مرورگر وب است که بسیار نادیده گرفته شده است و هنوز ۱۴ سال پس از اولین بار با عنوان “تجربی” برچسب گذاری شده است ، اما خوانندگان الکترونیکی برای کتاب‌های الکترونیکی هستند. آیا آنها می توانند راهی ایده‌آل برای معرفی فناوری به فرزندان ما باشند؟

آلانا رییس ، دستیار بازاریابی رسانه های اجتماعی مدرسه بین‌المللی ریدلی گفت: “هر دو دستگاه خواننده جوهر الکترونیکی وتبلت مزایای خود را دارند. اگر بخواهید فقط از چیزی به عنوان جایگزین برای کتاب های فیزیکی استفاده کنید، جوهرهای الکترونیکی بهتر است. آنها صفحه نمایش بزرگتری نسبت به تلفن ها دارند، از تبلت ها و آیپدها سبک تر هستند و دارای نور پس زمینه با شدت کمتری هستند. با این حال، با iPads می توانید تقریباً همه کارها را انجام دهید-چت، پست الکترونیکی، بازی کردن، کاوش برنامه‌ها، گرفتن عکس و فیلم و موارد دیگر.”

مزایای جوهر الکترونیکی:
وقتی بچه خود را جلوی iPad قرار می‌دهید، او به کل برنامه بزرگسالان و وب دسترسی دارد. سیستم عامل iOS به ویژه در اجازه دادن به والدین برای پیکربندی کنترل والدین و محدود کردن زمان حضور کودکان در صفحه نمایش خوب است، اما فرزندان شما هنوز تلویزیون تماشا می کنند ، بازی می کنند و از شما درخواست ارز دیجیتالی بیشتری برای خرید لباس مجازی/کارت و غیره می‌کنند.

از طرف دیگر، کتابخوان‌های الکترونیکی برای خواندن کتاب هستند. اگر بچه های شما به مطالعه علاقه دارند، ممکن است این تنها چیزی باشد که آنها می‌خواهند یا نیاز دارند. برخی از خوانندگان الکترونیکی همچنین دارای برنامه های ساده طراحی هستند که از صفحه لمسی استفاده می کنند ، اگرچه کاغذ و مداد رنگی احتمالاً بهتر هستند.

E-ink مزایای دیگری نسبت به تبلت‌ها دارد که از فناوری صفحه نمایش ناشی می شود: “نمایشگرهای LED/LCD در گوشی ها و تبلت ها نور ساطع می کنند، به این معنی که وقتی از دستگاه استفاده می کنید، نور درخشانی را به چشم شما نشان می دهد. در مقابل، جوهر الکترونیکی درست مانند کاغذ منعکس کننده است، به این معنی که از نور محیط در محیط استفاده می‌کند.

در رابطه با نمایش اطلاعات، پل آپن، مدیر اصلی کسب و کار و عملیات E Ink Corp گفت: “همانطور که همه می‌دانیم -و در ۱۸ ماه گذشته به طور مستقیم تجربه کرده ایم- خیره شدن به یک صفحه نمایش ساطع کننده نور برای مدت طولانی می تواند بر سلامت چشم تأثیر بگذارد.”

خواندن در Kindle مطمئناً راحت تر از خواندن روی صفحه تلفن یا iPad است، اما جوهر الکترونیکی در خارج از خانه در زیر نور خورشید نیز قابل خواندن است. بچه ها باید به سایه ها بچسبند. بچه هایی که روی کاغذ می خوانند یا کتابخوان الکترونیکی می توانند در جایی که دوست دارند بنشینند. خوانندگان الکترونیکی هفته های گذشته نیز با یکبار شارژ باتری تقریباً تا الان مشغول به خواندن هستند، همه ضد آب هستند و نسبت به iPad ها بسیار ارزان تر هستند، بنابراین هنگامی که فرزندان شما به ناچار آنها را رها می کنند، بهتر می توانید با هزینه کمتر جایگزینی داشته باشید. آنها همچنین مفیدتر از چیزی هستند که ممکن است فکر کنید.

آپن می گوید: “همانطور که می توانید از [دستگاه های جوهر الکترونیکی] برای خواندن استفاده کنید، آنها برای یادداشت برداری، طراحی، ویرایش اسناد و موارد دیگر نیز عالی هستند. این فعالیتها بخش بزرگی از دلایل استفاده ما از دستگاه‌ها را تشکیل می دهد   -و ePaper نیز تجربه‌ای بدون حواس پرتی را ایجاد می کند. سپس می توانید از تبلت‌ها و تلفن‌های ساطع کننده نور برای فعالیت‌هایی مانند تماشای فیلم و فیلم رزرو کنید.”

در پایان، جایی برای هر دو نوع گجت وجود دارد، اما ممکن است استدلال شود که شروع کودکان با خواننده الکترونیکی ساده تر به آنها فرصتی می دهد تا عشق به خواندن و تخیل مورد نیاز را در آنها ایجاد کند، ظرافت های یک کتاب ممکن است با وسایل بسیار جذاب و جذاب آی پد شلوغ شده است.

به هر حال، دیدن کتاب بسیار خسته کننده است – فقط یک متن سیاه در یک صفحه سفید. اما وقتی این کلمات شما را به خود جلب می‌کنند ، وارد دنیایی می شوید که بسیار ثروتمندتر از هر چیزی است که در یک بازی یا فیلم یافت می‌شود، دنیاهایی که تقریباً کاملاً از تخیل خواننده ساخته شده اند.

از طرف دیگر، وقتی بچه ها در پشت ماشین جیغ می کشند و از یکدیگر بالا می روند، قرصی که Pocoyo را نشان می دهد یا صدمین بار تکرار Frozen را نشان می دهد تنها پاسخ است.

منبع: پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس فتا

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا