zoomit

پوشش زنده رویداد Google IO2022 [امشب ساعت ۲۱]

پوشش زنده رویداد Google IO2022 [امشب ساعت ۲۱]

گوگل امشب رویداد توسعه‌دهندگان خود را با محوریت جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری این شرکت برگزار می‌کند؛ رویدادی که می‌تواند برای دوستداران غول جست‌وجوی اینترنتی بسیار هیجان‌انگیز باشد. به‌طورکلی، گمان می‌رود که گوگل طی رویداد در مورد ویژگی‌های جدید محصولات خود، از جمله اپلیکیشن‌های فوتوز، گوگل مپ و بخش جست‌وجو صحبت کند. همچنین احتمالاً در این مراسم پیش‌نمایشی از نسخه‌های بعدی اندروید و Wear OS و تکنولوژی‌های گوگل در زمینه هوش مصنوعی ارائه خواهد شد.


همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کانون توجه اهالی مانتین‌ویو در رویداد پیش رو احتمالاً بر دستاوردهای نرم‌افزاری معطوف خواهد بود. بااین‌حال معرفی محصولات سخت‌افزاری نیز دور از انتظار نیست. برای مثال، پیکسل ۶ ای، پیکسل واچ و نست هاب جدید شانس بسیار بالایی برای حضور در این رویداد دارند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هر آنچه از کنفرانس Google I/O 2022 انتظار داریم [همراه با ویدئو]

طبق روال معلوم، newslan رویدادهای بزرگ فناوری را پوشش خواهد داد و قطعاً رویداد I/O گوگل نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند امشب، ۲۱ اردیبهشت، نیم‌ساعت پش از آغاز رویداد در وب‌سایت حضور داشته باشند و پخش زنده newslan را دنبال کنند. افزون‌براین، تحریریه newslan سعی دارد طی برگزاری رویداد، پوشش مناسبی را از اخبار و حواشی پیرامون محصولات معرفی‌شده ارائه بدهد؛ ازاین‌رو، افرادی که تمایل به تماشای ویدئویی رویداد ندارند می‌توانند اخبار لحظه‌به‌لحظه وب‌سایت را دنبال کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا